دانلود سریال پوکر فیس Poker Face 2023

دانلود سریال پوکر فیس Poker Face 2023

100% رضایت کاربران (4رای)
محصول :
قسمت اول اضافه شد
زیرنویس فارسی

به گفته رایان جانسون، این سریال یک کمدی-درام معمایی با شخصیت محوری و در هفته خواهد بود هر قسمت از قالب Howcatchem پیروی می کند که توسط کلمبو رایج شده است.

دانلود سریال پوکر فیس به انگلیسی Poker Face با لینک مستقیم به همراه دوبله و زیرنویس فارسی از وبسایت امی مووی سریال پوکر فیس به انگلیسی Poker Face به کارگردانی رایان جانسون محصول 2023 آمریکا می باشد.

کارگردان: رایان جانسون

محصول کشور: آمریکا

زبان: انگلیسی

ژانر: معمایی،کمدی

سال انتشار: 2023

توضیحات سریال Poker Face

Poker Face یک مجموعه تلویزیونی آمریکایی است که توسط ریان جانسون برای سرویس استریم Peacock ساخته شده است. این یک کمدی-درام معمایی «مورد هفته» است ناتاشا لیون تهیه کننده و بازیگر سریال است. Peacock این سریال را در مارس 2021 با همراهی لیون و جانسون به عنوان کارگردان معرفی کرد. نورا و لیلا زاکرمن به عنوان یکی از مجریان برنامه معرفی شدند. پرش به ناوبریپرش به جستجو صورت پوکر ژانر. دسته کمدی-درام راز قتل خلق شده توسط رایان جانسون ستاره دار ناتاشا لیون آدرین برودی جوزف گوردون-لویت کشور مبدا ایالات متحده زبان اصلی انگلیسی تولید تولیدکنندگان اجرایی رایان جانسون رام برگمن ناتاشا لیون ننا رودریگ نورا زاکرمن لیلا زاکرمن شرکت های تولیدی تولیدات تی استریت عکس حیوانات تلویزیون MRC پخش کننده گروه توزیع جهانی پارامونت رهایی شبکه اصلی طاووس

پوکر فیس

خلاصه داستان سریال پوکر فیس

به گفته رایان جانسون، این سریال یک کمدی-درام معمایی با شخصیت محوری و در هفته خواهد بود هر قسمت از قالب Howcatchem پیروی می کند که توسط کلمبو رایج شده است.

معرفی بازیگران سریال Poker Face

ناتاشا لیون

جوزف گوردون لویت

استفانی هسو

تولید و انتشار سریال پوکر فیس

فیلمبرداری در نیوبرگ، نیویورک انجام شد و از آوریل تا اکتبر 2022 در مکان‌هایی در سرتاسر دره هادسون میانی ادامه داشت یک قسمت از این مجموعه در اواخر اوت 2022 در آلبوکرکی، نیومکزیکو فیلمبرداری شد .Poker Face قرار است در تاریخ 26 ژانویه 2023 به نمایش درآید و چهار قسمت اول بلافاصله و بقیه به صورت هفتگی نمایش شوند.

پیشنهاد میکنیم از دانلود فصل دوم سریال وایکینگ والهالا هم دیدن فرمایید.

دانلود سریال با لینک مستقیم

*

دانلود قسمت اول فصل 1  با کیفیت 1080p

دانلود قسمت اول فصل 1  با کیفیت 720p

دانلود قسمت اول فصل 1  با کیفیت 480p

*

پخش تریلر سریال

  • 27 ژانویه 2023
  • 0
  • 2,731 views