دانلود سریال پیکولو

دانلود سریال پیکولو

85% رضایت کاربران (13رای)
سال انتشار : محصول :
قسمت 4 اضافه شد

داستان اصلی سریال به پیکی متمرکز می‌شود، یک دختر نوجوان که در یک فعالیت پاراگلایدینگ در آسمان‌ها، به طور ناگهانی به پیکولو می‌شود و پس از سقوط، توسط ساکنان پیکولو پیدا و شهروند این جزیره عجیب و غریب می‌شود.

  • کیفیت 480 , 720 , 1080 , BLURAY
  • شبکه نمایس خانگی
  • سال های پخش 1402
  • زبان

پیکولو سریال در ژانر کودک و نوجوان با حضور هومن حاجی عبدالهی و مهسا طهماسبی است.سریال پیکولو با موضوع و مضمونی تازه طراحی شده و قصد دارد کودکان و نوجوانان را سرگرم و سرشار از هیجان کند.

کارگردان: علی احمدی

محصول کشور: ایران

زبان: فارسی

درباره سریال پیکولو

این سریال با حضور هومن حاجی عبدالهی و مهسا طهماسبی، یکی از جدیدترین سریال‌های کودک و نوجوان در فیلیمو است. با موضوع و مضمونی تازه طراحی و قصد دارد کودکان و نوجوانان را سرگرم و سرشار از هیجان کند. این سریال دارای محتوای جذاب و مناسب برای دانلود برنامه کودک از شبکه نمایش خانگی است.سریال “پیکولو: جزیره جادویی” در همان زمانی که دانش‌آموزان امتحانات خرداد ماه را به پایان می‌رسانند و تعطیلات تابستانی آغاز می‌شود، به نمایش درآمد. این سریال با عملکرد بسیار خوبی مواجه و میتواند از خود به خوبی شود. فیلیمو، یکی از چندین پلتفرم VOD داخلی است که به آثار کودکان و نوجوانان اهمیت زیادی می‌دهد و همواره یک سریال جدید برای کودکان و نوجوانان آماده پخش دارد.در هر قسمت از سریال “پیکولو”، پیکی و دوستانش با چالش‌ها و مسائل جدیدی مواجه می‌شوند. آن‌ها در سفرهای ماجراجویانه‌ای به جهان‌های مختلف پیکولو می‌روند و با موجودات عجیب و غریبی روبرو می‌شوند.

پیکولو

خلاصه داستان سریال

داستان اصلی سریال به پیکی متمرکز می‌شود، یک دختر نوجوان که در یک فعالیت پاراگلایدینگ در آسمان‌ها، به طور ناگهانی به پیکولو می‌شود و پس از سقوط، توسط ساکنان پیکولو پیدا و شهروند این جزیره عجیب و غریب می‌شود. پیکی به دلیل سقوط، خاطرات قدیمی خود را از دست میدهد و نمی‌تواند به خاطر بیاورد.در طول داستان، پیکی با ساکنان آشنا می‌شود. این اهالی شامل مخترع، پانچو (یک پنگوئن هوشمند)، شالی (یک پرنده چترباز)، واکرو (یک موجود دوست‌داشتنی) و ته‌غاری‌ها (مخلوقاتی کوچک در زیرزمین) است. هر یک از این شخصیت‌ها ویژگی‌ها و قدرت‌های خاص خود را دارند.پیشنهاد میشود از سریال مگه تموم عمر چندتا بهاره هم دیدن فرمایید.

بازیگران سریال

هومن حاجی عبداللهی،مهسا طهماسبی در این سریال حضور دارند.

دانلود سریال پیکولو با لینک مستقیم

دانلود قسمت اول با کیفیت 1080p HQ

دانلود قسمت اول با کیفیت 1080p

دانلود قسمت اول با کیفیت 720p

دانلود قسمت اول با کیفیت 480p

*

دانلود قسمت دوم با کیفیت 1080p HQ

دانلود قسمت دوم با کیفیت 1080p

دانلود قسمت دوم با کیفیت 720p

دانلود قسمت دوم با کیفیت 480p

*

دانلود قسمت سوم با کیفیت 1080p HQ

دانلود قسمت سوم با کیفیت 1080p

دانلود قسمت سوم با کیفیت 720p

دانلود قسمت سوم با کیفیت 480p

*

دانلود قسمت چهارم با کیفیت 1080p HQ

دانلود قسمت چهارم با کیفیت 1080p

دانلود قسمت چهارم با کیفیت 720p

دانلود قسمت چهارم با کیفیت 480p

*

پخش آنلاین تریلر سریال

  • 15 جولای 2023
  • 0
  • 1,667 views