دانلود فصل دوم سریال ونزدی آدامز Wednesday 2023

دانلود فصل دوم سریال ونزدی آدامز Wednesday 2023

93% رضایت کاربران (635رای)
محصول :
بزودی در امی مووی

میلار حین مصاحبه با رسانه TVLine در مورد داستان فصل دوم Wednesday صحبت کرد. این شورانر با اشاره به پرداختن بیشتر خط داستانی این فصل به اعضای خانواده آدامز، از آن جایی که مورتیشیا و گومز آدامز تنها در دو قسمت ظاهر شدند

دانلود فصل دوم سریال ونزدی آدامز به انگلیسی Wednesday 2023 با لینک مستقیم به همراه دوبله و زیرنویس فارسی از وبسایت امی مووی سریال Wednesday به فارسی  فصل دوم سریال ونزدی آدامز به کارگردانی Tim Burton محصول 2023 آمریکا می باشد.

کارگردان: Tim Burton

محصول کشور: آمریکا

زبان: انگلیسی

ژانر: خانوادگی،فانتزی،کمدی

سال انتشار: 2023

خلاصه داستان فصل دوم سریال ونزدی آدامز

میلار حین مصاحبه با رسانه TVLine در مورد داستان فصل دوم Wednesday صحبت کرد. این شورانر با اشاره به پرداختن بیشتر خط داستانی این فصل به اعضای خانواده آدامز، از آن جایی که مورتیشیا و گومز آدامز تنها در دو قسمت ظاهر شدند، اعلام کرد که در این فصل ونزدی باید یاد بگیرد تا چگونه روابط دوستانه خود را هدایت کند.سریال واقع در مورد دختری است که دنیا را سیاه و سفید می‌بیند و یاد می‌گیرد که سایه‌های خاکستری هم وجود دارند. من فکر می کنم مانند هر رابطه یا هر دوستی‌ای، ممکن است توسط عوامل دیگری پیچیده شوند. این هرگز نمی‌تواند آرام باشد و این واقعا اوست که در حال یادگیری برای عبور از فراز و نشیب‌های دوستی است.

فصل دوم سریال ونزدی آدامز

معرفی بازیگران سریال Wednesday

جنا اورتگا (Jenna Ortega) بازیگر نقش ونزدی

گوندولین تریسی (Gwendoline Christie) در نقش واریسا ویمز

پرسی هاینز وایت (Percy Hynes White) در نقش خاویر تورپ

ریکی لیندهام (Riki Lindhome) در نقش دکتر والری کینبوت

هانتر دوهان (Hunter Doohan) بازیگر تایلر در سریال ونزدی

اما مایرز (Emma Myers) در نقش انید سینکلایر

فصل دوم سریال ونزدی آدامز

نقد و بررسی فصل اول Wednesday

این سریال هر چه در سایر بخش‌ها عملکرد موفق و خوبی برخوردار میباشد، از ترسیم و فضاسازی دنیایی متفاوت تا بازی‌ها و شخصیت‌ها، اما در مسئله مربوط به طرح معما و حل آن عملکرد چندان خوبی نداشته است و می‌توان گفت بزرگترین مشکل سریال به خلق معما به شیوه‌ای خلاقانه در بستر قصه خود برمی‌گردد. در واقع فیلمنامه سریال Wednesday در بخش مربوط به جنایات و رازهای موجود که محرکه اصلی قصه برای پیشروی هستند، عجولانه و سطحی نوشته شده است. قصه‌گویی جنایی و معمایی سریال Wednesday از نظر قرار دادن معما در قصه و سپس حل آن مشکلاتی دارد. اتفاقات مربوط به حل رازهای سریال و پرده‌برداری از واقعیت‌ها اغلب به صورت اتفاقی و یا شانسی رخ می‌دهند.

تاریخ انتشار فصل دوم سریال ونزدی آدامز

تاریخ انتشار دقیقی هنوز منتشر نشده است و به زودی از همین صفحه اعلام خواهد شد.

فصل دوم سریال ونزدی آدامز

پیشنهاد میکنیم از فصل اول سریال ونزدی آدامز هم دیدن فرمایید.

دانلود سریال با لینک مستقیم

  • 1 ژانویه 2023
  • 0
  • 16,917 views
  • سریال های مشابه
  • برچسب ها
  • دیدگاه ها0

افزودن دیدگاه

هیج دیدگاهی ثبت نشده ;(