دانلود قسمت اول سریال پوست شیر

دانلود قسمت اول سریال پوست شیر

78% رضایت کاربران (9رای)
محصول :
قسمت اول اضافه شد

در پوست شیر داستان افرادی است که روزگار آنها را شیر جلوه نشان می دهد اما واقعیت امر این است که آنها موش هستند و در بزنگاه های اصلی زندگی و در موقعیت های متفاوت در زمانی که باید دست

  • کیفیت 480 , 720 , 1080 , BLURAY
  • شبکه فیلم نت
  • سال های پخش 1401
  • زبان
  • مدت زمان مدت زمان هر قسمت 54 دقیقه

دانلود قسمت اول سریال پوست شیر یکی از سریال‌هایی که این روزها در شبکه نمایش خانگی وارد مرحله تولید شده، سریالی است به کارگردانی نوید محمودی. این سریال چند ماهی است وارد مرحله تصویربرداری شده و گروه در حال ضبط سکانس‌های تهران هستند این سریال که یک درام و جنایی است، توسط جمشید محمودی کارگردانی شده است. در این سریال جنایی، شهاب حسینی، هادی حجازی فر و پانته آ بهرام بازی کرده‌اند.

کارگردان: نوید محمودی

محصول کشور: ایران

زبان: فارسی

ژانر: اجتماعی

سال انتشار: 1401

خلاصه داستان قسمت اول سریال پوست شیر

در پوست شیر داستان افرادی است که روزگار آنها را شیر جلوه نشان می دهد اما واقعیت امر این است که آنها موش هستند و در بزنگاه های اصلی زندگی و در موقعیت های متفاوت در زمانی که باید دست به عمل بزنند، دست روی دست گذاشته و هیچ اقدام موثری انجام نمی دهند.

قسمت اول سریال پوست شیر

معرفی بازیگران سریال

شهاب حسینی بازیگر مطرح سینما و تلویزیون و برنده جایزه بهترین بازیگر مرد جشنواره فیلم کن در دومین تجربه نمایش خانگی خود پس از سریال موفق شهرزاد، در مجموعه پوست شیر نقش آفرینی می کند. هادی حجازی ‌فر، پانته ‌آ بهرام، مهرداد صدیقیان، علیرضا کمالی، پردیس احمدیه، بابک کریمی، ژیلا شاهی، آناهیتا افشار و علی اوسیوند از جمله بازیگران دیگری سریال قسمت اول سریال پوست شیر که تاکنون مقابل دوربین قرار گرفته اند.

سابقه کارگردان سریال نوید محمودی

برادران محمودی، کارگردان و تهیه کننده اهل افغان در کشورمان که تجربه ساخت فیلم های موفقی همچون مردن در آب مطهر، هفت و نیم، رفتن، چند متر مکعب عشق و شکستن همزمان بیست استخوان و سریال های تلویزیونی سایه بان و دل‌دار را در کارنامه هنری خود دارند در اولین تجربه ساخت سریال در نمایش خانگی، داستان متفاوتی را با ستارگان سینما و لویزیون روایت خواهند کرد.

قسمت اول سریال پوست شیر

پیشنهاد میشود از دانلود سریال پوست شیر هم دیدن فرمایید.

دانلود سریال کم حجم و با لینک مستقیم

دانلود قسمت اول با کیفیت bluray

دانلود قسمت اول با کیفیت 1080p HQ

دانلود قسمت اول با کیفیت 1080p

دانلود قسمت اول با کیفیت 720p

دانلود قسمت اول با کیفیت 480p

  • 23 سپتامبر 2022
  • 0
  • 1,863 views