دانلود قسمت دوم سریال رهایم کن

دانلود قسمت دوم سریال رهایم کن

75% رضایت کاربران (4رای)
محصول :
قسمت دوم اضافه شد

داستان سریال رهایم کن درباره «هاتف» و «حاتم» دو برادر از یک خانواده سرشناس ساکن سیاهرود هستند. حاتم پسر ارشد خانواده دلداده پرستار بچه‌اش، «مارال» است. در حالی که هنوز ابهامات زیادی در رابطه با سرنوشت

  • کیفیت 480 , 720 , 1080 , BLURAY
  • شبکه فیلیمو
  • سال های پخش 1401
  • زبان

قسمت دوم سریال رهایم کن در ژانر عاشقانه هر هفته جمعه ها ۸ صبح از طریق فیلیمو منتشر میشود. قسمت دوم سریال رهایم کن به کارگردانی شهرام شاه حسینی و تهیه‌کنندگی مجید مولایی، به شبکه نمایش خانگی آمد.

کارگردان: شهرام شاه حسینی

محصول کشور: ایران

ژانر: عاشقانه،خانوادگی

خلاصه داستان سریال رهایم کن

داستان سریال رهایم کن درباره «هاتف» و «حاتم» دو برادر از یک خانواده سرشناس ساکن سیاهرود هستند. حاتم پسر ارشد خانواده دلداده پرستار بچه‌اش، «مارال» است. در حالی که هنوز ابهامات زیادی در رابطه با سرنوشت زن سابقش در میان اهالی سیاهرود وجود دارد. مارال می‌فهمد جان برادرش در خطر است. حاتم در پی کمک به مارال و پیگیری ماجرا متوجه می‌شود داستان برادر او به برادر کوچک خودش هاتف که چند سالی است به تهران مهاجرت کرده، است. با بازگشت هاتف به سیاهرود، دو برادر درگیر موقعیت پیچیده عاشقانه‌ای می‌شوند كه خروج از آن ممكن است آنها را تا مرزهای غریبی از عشق و نفرت بكشاند…

قسمت دوم سریال رهایم کن

معرفی بازیگران قسمت دوم سریال رهایم کن

بازیگرانی چون محسن تنابنده، هوتن شکیبا، هدی زین‌العابدین، مهدی حسینی‌نیا، بابک کریمی، مونا احمدی، مائده طهماسبی، شهرام قائدی، رابعه مدنی و همچنین “آزاده صمدی، حسن معجونی، یوسف تیموری و سام نوری” به ایفای نقش پرداخته‌اند.پیشنهاد میشود از دانلود سریال رهایم کن هم دیدن فرمایید.

توضیحات سریال

شهرام شاه‌حسینی این روزها در حال ساخت دومین سریالش برای شبکه نمایش خانگی است، سریالی که در ابتدا با نام «طوطیا» شناخته می‌شد اما اخیرا به «رهایم کن» تغییر نام است، عنوانی شبیه به نام سریال محمد مهدی عسگرپور که در سال 1397 برای شبکه سه کارگردانی کرد.

پخش تریلر سریال

دانلود سریال با لینک مستقیم

دانلود قسمت دوم با کیفیت Bluray

دانلود قسمت دوم با کیفیت 1080p HQ

دانلود قسمت دوم با کیفیت 1080p

دانلود قسمت دوم با کیفیت 720p

دانلود قسمت دوم با کیفیت 480p

  • 24 فوریه 2023
  • 0
  • 1,307 views