دانلود قسمت دوم سریال مترجم

دانلود قسمت دوم سریال مترجم

100% رضایت کاربران (2رای)
سال انتشار : محصول :
قسمت دوم اضافه شد

قهرمان داستان قسمت دوم سریال مترجم، همانطور که از نام اثر برمی‌آید، یک مترجم جوان است. او در شغلش مسیرهای تازه و پرپیچ و خمی کشف می‌کند. دنبال کردن این مسیرها سبب می‌شود وی به رازی خانوادگی پی ببرد. رازی که بر زندگی این مترجم جوان و خانواده‌اش سایه می‌اندازد و می‌تواند آرامش یک شهر را برهم ریزد.

  • کیفیت 480 , 720 , 1080 , BLURAY
  • شبکه نماوا
  • سال های پخش 1401
  • زبان

قسمت دوم سریال مترجم قسمت 2 رایگان نام جدید سریال نمایش خانگی محصول ۱۴۰۱ بـه کارگردانی بهرام توکلی میباشد. قسمت دوم سریال مترجم با داستانی معمایی و هیجان‌انگیز اسـت. این سریال با نقش آفرینی صابر ابر و مهتاب ثروتی به نظر سریال پر داستان و ماجرایی میرسد و قرار است هر هفته چهارشنبه‌ها ساعت 20 در نماوا عرضه شود.

کارگردان: بهرام توکلی

محصول کشور: ایران

زبان: فارسی

ژانر: معمایی،هیجان انگیز

سال انتشار: 1401

خلاصه داستان قسمت دوم سریال مترجم

قهرمان داستان سریال مترجم، همانطور که از نام اثر برمی‌آید، یک جوان است. او در شغلش مسیرهای تازه و پرپیچ و خمی کشف می‌کند. دنبال کردن این مسیرها سبب می‌شود وی به رازی خانوادگی پی ببرد. رازی که بر زندگی این جوان و خانواده‌اش سایه می‌اندازد و می‌تواند آرامش یک شهر را برهم ریزد.

قسمت دوم سریال مترجم

معرفی بازیگران سریال مترجم

صابر ابر،پانته آ پناهی ها،مهتاب ثروتی،مهرانه مهین ترابی،مجتبی پیرزاده،مارال بنی آدم،سولماز غنی،محمدرضا مالکی،شیدا خلیق،پادینا کیانی،شیرین اسماعیلی،سینا شفیعی،میلاد یزدانی،پردیس منوچهری و … بازیگران این سریال هستند.

عوامل سریال

کارگردان: بهرام توکلی

تهیه کننده:سعید ملکان

نویسنده:بهرام توکلی

فیلم‌ برداری: میثم مولایی

تدوین ‌گر: میثم مولایی

نقد و بررسی سریال

سریال داستانی متفاوت دارد و همین بهانه ی خوبی برای دنبال کردن آن است. بازیگری و ایفای نقش صابر ابر در این مجموعه 15 قسمتی عالی است. سریالی درام و رازآلود به نویسندگی و کارگردانی بهرام توکلی و تهیه‌کنندگی سعید ملکان است.انتطار میرود رفته رفته روند سریال بهتر پیش رود و این سریال مخاطب های خاص خود را به وجد آورد.

پیشنهاد میشود از دانلود سریال مترجم هم دیدن فرمایید.

دانلود قسمت دوم سریال مترجم با لینک مستقیم

*

دانلود قسمت دوم با کیفیت 1080p HQ

دانلود قسمت دوم با کیفیت 1080p

دانلود قسمت دوم با کیفیت 720p

دانلود قسمت دوم با کیفیت 480p

  • 25 ژانویه 2023
  • 0
  • 684 views