دانلود قسمت دوم فصل سوم سریال پوست شیر

دانلود قسمت دوم فصل سوم سریال پوست شیر

100% رضایت کاربران (7رای)
محصول :
قسمت دوم اضافه شد

در فصل سوم بازیگران جدیدی که هنوز وارد سریال نشده اند حضور خواهند داشت و داستان احتمالا به کل عوض خواهد شد فصل سوم سریال در قالب هشت قسمت پخش خواهد شد

  • کیفیت 480 , 720 , 1080 , BLURAY
  • شبکه فیلم نت
  • سال های پخش 1401
  • زبان

قسمت دوم فصل سوم پوست شیر یا قسمت 2 فصل 3 سریال به کارگردانی جمشید محمودی در ژانر جنایی،معمایی است. سریال پوست شیر قسمت دوم فصل سوم با کارگردانی برادران محمودی، در اولین تجربه ساخت سریال در نمایش خانگی، داستان متفاوتی را با ستارگان سینما و تلویزیون در این سریال روایت میکنند.

کارگردان: جمشید محمودی

سال انتشار: 1401

خلاصه داستان فصل سوم سریال پوست شیر

در فصل سوم بازیگران جدیدی که هنوز وارد سریال نشده اند حضور خواهند داشت و داستان احتمالا به کل عوض خواهد شد فصل سوم سریال در قالب هشت قسمت پخش خواهد شد این سریال جذاب و دیدنی حالا به شدت معمایی میباشد و ذهن مخاطبین را به خود درگیر میکند هر قسمت با داستانی هیجان انگیز تر از قسمت قبلی پیش میرود.داستان کلی سریال درباره شخصی به نام نعیم است. شخصی که پانزده سال را در زندان میگذراند و بعد از آزادشدن و رهایی از آن به دنبال زندگی پر از آرامش در کنار دخترش می باشد. همسر سابق نعیم که چندین سال پیش طلاق میگیرد ، اکنون با مردی دیگر زندگی می کند و دختر نعیم (ساحل) نیز همان همسر مادرش را پدر صدا میزند.

قسمت دوم فصل سوم سریال پوست شیر

بازیگران فصل سوم قسمت دوم پوست شیر

علیرضا استادی،آناهیتا افشار،رویا جاویدنیا،هادی حجازی فر،شهاب حسینی،پردیس احمدیه،مهرداد صدیقیان،علیرضا کمالی،لیلا شاهی،پانته آ بهرام و …

صحبت های کارگردان سریال جمشید محمودی

به این بهانه با نوید محمودی تهیه‌کننده سریال صحبت کردیم و او به این نکته اشاره کرد که روزهای فیلمبرداری را سپری می‌کنیم و مراحل فنی هم پیش می‌رود تا همان 10 اسفندماه «پوست شیر»، پخش سریال در فصل سوم ادامه پیدا کند. 8 قسمت را برای فصل سوم خواهیم داشت و فیلمبرداری سریال هم در اسفندماه دنبال می‌شود. وی در پاسخ به این سؤال که بسیاری می‌پرسند «پوست شیر» فصل دیگری دارد و یا اینکه فصل سوم، ایستگاه پایانی ماجراهای نعیم، ساحل، لیلا و سرگرد مشکات خواهد بود، این نکته را مطرح کرد: «پوست شیر» فصل دیگری ندارد؛ فعلاً به این نکته فکر نکرده‌ایم. باید تمام شود در وهله اول یکی دو ماه استراحت خواهیم کرد.

دانلود قسمت دوم فصل سوم سریال پوست شیر با لینک مستقیم

لینک های دانلود این قسمت چهارشنبه ساعت 8 صبح منتشر می شود.

*

دانلود قسمت دوم فصل سوم با کیفیت 1080p HQ

دانلود قسمت دوم فصل سوم با کیفیت 1080p

دانلود قسمت دوم فصل سوم با کیفیت 720p

دانلود قسمت دوم فصل سوم با کیفیت 480p

*

برای دانلود فصل سوم سریال بر روی لینک زیر کلیک کنید.

دانلود فصل سوم سریال پوست شیر

*

پخش قسمتی از فصل سوم سریال

  • 8 مارس 2023
  • 0
  • 1,177 views