دانلود قسمت سوم سریال رهایم کن

دانلود قسمت سوم سریال رهایم کن

83% رضایت کاربران (6رای)
محصول :
قسمت سوم اضافه شد

اگه بخوام به صورت خلاصه بگم سریال درباره دو برداری است که از خانواده ای سرشناس در شهرستان سیاهرود هستند. حاتم پسر ارشد خانواده و هاتف پسر کوچکتر است که چند سالی است به تهران مهاجرت کرده است.

  • کیفیت 480 , 720 , 1080 , BLURAY
  • شبکه فیلیمو
  • سال های پخش 1401
  • زبان

قسمت سوم سریال رهایم کن در ژانر عاشقانه و اجتماعی است. سریال رهایم کن قسمت سوم در سال 1401 از شبکه اینترنتی فیلیمو به نمایش درآمد. محسن تنابنده، هوتن شکیبا، هدی زین‌العابدین، مهدی حسینی‌نیا، بابک کریمی، از بازیگران این مجموعه هستند.

کارگردان: شهرام شاه حسینی

سال انتشار: 1401

خلاصه داستان قسمت سوم سریال رهایم کن

اگه بخوام به صورت خلاصه بگم سریال درباره دو برداری است که از خانواده ای سرشناس در شهرستان سیاهرود هستند. حاتم پسر ارشد خانواده و هاتف پسر کوچکتر است که چند سالی است به تهران مهاجرت کرده است. با این که هنوز شایعات زیادی در مورد سرنوشت همسر سابق حاتم در میان اهالی سیاهرود وجود دارد، اما او دل به پرستار بچه اش، مارال بسته است. در همین حین مارال می فهمد که جان برادرش در خطر است و حاتم تصمیم می گیرد به او کمک کند. اما متوجه می شود که داستان برادر او به برادر کوچتر خودش یعنی هاتف گره خورده و با بازگشت هاتف به سیاهرود این دو برادر دچار موقعیت های پیچیده ای می شوند. این اتفاقات این دو برادر را تا مرزهای عجیبی از عشق و نفرت می کشاند.

قسمت سوم سریال رهایم کن

به چه دلایلی رهایم کن رو ببینم؟

1. براتون پیش اومده تیتراژ پایانی یه فیلم رو پنج بار بزنین عقب دوباره گوش کنین؟ سریال فوق العاده قشنگ و شعر و آهنگ آخرش از آن قشنگ تر است. همچنین موسیقی متن بامداد افشار هم یکی دیگر از جذابیت های این سریال جدید است. 2. شهرام شاه حسینی تجربه بسیاری در سریال سازی دارد و همین نشان دهنده یک اثر جذاب و دیدنی دیگر است. او پیشرفت های بسیاری هم داشته است و می توان امید داشت که این سریال از می خواهم زنده بمانم هم جذاب تر و دیدنی تر باشد.پیشنهاد میکنیم از دانلود سریال رهایم کن هم دیدن کنید.

بازیگران سریال رهایم کن

محسن تنابنده، هوتن شکیبا، رابعه مدنی، آزاده صمدی، حسن معجونی، یوسف تیموری و شهرام قائدی از بازیگران مشهور سریال رهایم کن هستند.

دانلود قسمت سوم سریال رهایم کن

دانلود قسمت سوم با کیفیت Bluray

دانلود قسمت سوم با کیفیت 1080p HQ

دانلود قسمت سوم با کیفیت 1080p

دانلود قسمت سوم با کیفیت 720p

دانلود قسمت سوم با کیفیت 480p

*

پخش آنلاین تریلر سریال

  • 3 مارس 2023
  • 0
  • 1,236 views