دانلود قسمت سیزدهم سریال راز بقا

دانلود قسمت سیزدهم سریال راز بقا

100% رضایت کاربران (2رای)
محصول :
قسمت سیزدهم اضافه شد

سریال راز بقا سعید آقاخانی درباره جوانی به نام رحیم با بازی بهرام افشاری می‌باشد؛ سعید آقاخانی نیز ایفاگر نقش یک روحانی است که با پدر رحیم دوست بوده

  • کیفیت 480 , 720 , 1080 , BLURAY
  • روز پخش دو‌شنبه
  • شبکه نمایش خانگی
  • سال های پخش 1401
  • زبان

قسمت سیزدهم راز بقا ساخته سعید آقاخانی پس از موفقیت سریال نون خ که در سه فصل از شبکه یک سیما منتشر شد، برای اولین بار قرار است آقاخانی سریال جدیدش را در شبکه نمایش خانگی به منتشر کند. راز بقا قرار است از عید 1401 هر هفته در شبکه نمایش خانگی منتشر شود.

کارگردان: سعید آقاخانی

محصول کشور: ایران

زبان: فارسی

ژانر: کمدی،اجتماعی

سال انتشار: 1401

توضیحات سریال راز بقا

سریال راز بقا اولین ساخته‌ سعید آقاخانی در شبکه نمایش خانگی است؛ این مجموعه هم مانند بسیاری از سریال‌هایی که آقاخانی کارگردانی آن را به عهده داشته است در ژانر درام و کمدی می‌باشد که تهیه‌کنندگی آن را نیز سید مصطفی احمدی برعهده دارد؛ سریال راز بقا تا قسمت دوازدهم روند قابل قبولی را از حیث قصه‌گویی دنبال می‌کند؛ همه چیز بر مبنای اهداف و انگیزه شخصیت‌های اصلی پی‌ریزی می‌شود.

قسمت سیزدهم سریال راز بقا

خلاصه داستان قسمت سیزدهم سریال راز بقا

سریال راز بقا سعید آقاخانی درباره جوانی به نام رحیم با بازی بهرام افشاری می‌باشد؛ سعید آقاخانی نیز ایفاگر نقش یک روحانی است که با پدر رحیم دوست بوده و حال بعد از فوت او هوای پسرش را دارد؛ حسن معجونی هم نقش برادر رحیم را در این مجموعه به عهده دارد. پیشنهاد میشود از دانلود سریال راز بقا هم دیدن فرمایید.

قسمت سیزدهم سریال راز بقا

معرفی بازیگران سریال راز بقا قسمت سیزدهم

بهرام افشاری، حسن معجونی، نیما شعبان نژاد، علیرضا زمانی نسب، سعید آقاخانی، فریبا جدیکار، هدیه بازوند، سیروس میمنت، یدالله شادمانی، صدرالدین حجازی، فرشید زارعی فرد، کاظم نوربخش، سید حسین موسوی، سیروس سپهری، صبا ایزدپناه، ریحانه حسینی، علی اخوان، نجلا نظریان، مریم ماهور، آوین نقویان و جعفر دهقان

قسمت سیزدهم سریال راز بقا

نقد و بررسی سریال

نکات منفی سریال فیلمنامه براساس شوخی ساخته شده و ساختار معینی ندارد. در واقع، «راز بقا» مجموعه ای شوخی هایی است که در کنار یکدیگر قرار گرفته اند تا کمی هم به آن قصه اضافه شود و کلیت سریال را تشکیل دهد! نبود منطق در داستان ملموس است. حتی اگر این منطق را بپذیریم که سریال نمی خواهد رویه ای جدی داشته باشد.

دانلود سریال کم حجم و با لینک مستقیم

دانلود قسمت سیزدهم با کیفیت Bluray

دانلود قسمت سیزدهم با کیفیت 1080p HQ

دانلود قسمت سیزدهم با کیفیت 1080p

دانلود قسمت سیزدهم با کیفیت 720p

دانلود قسمت سیزدهم با کیفیت 480p

  • 6 ژوئن 2022
  • 0
  • 594 views