دانلود قسمت پانزدهم سریال آفتاب پرست

دانلود قسمت پانزدهم سریال آفتاب پرست

75% رضایت کاربران (4رای)
محصول :
قسمت پانزدهم اضافه شد

داستان دو رفیق خفت‌گیر به نام‌های جمال و منوچ است که عشق لاتی و سطح یک شدن در خفت‌گیری را دارند اما از بی عرضه‌گی و بدشانسی گیر پلیس می‌افتند و به زندان می‌روند. جمال در زندان

  • کیفیت 480 , 720 , 1080 , BLURAY
  • شبکه نمایش خانگی
  • سال های پخش 1401
  • زبان

قسمت پانزدهم سریال آفتاب پرست با موضوع کمدی محصول سال ۱۴۰۰ کشور ایران به کارگردانی برزو نیک‌نژاد، این کارگردان ۵۰ ساله متولد گرگان که در رزومه کاری خود سریال هایی با موضوع طنز را تا پیش از در شبکه نمایش خانگی و تلویزیونی کارگردانی کرده است که تمامی سریال های او یکی از یکی موفق تر بوده و توانسته اند کاربران را به خود جذب نمایند.

کارگردان: برزو نیک نژاد

محصول کشور: ایران

زبان: فارسی

ژانر: کمدی

سال انتشار: 1401

توضیحات قسمت پانزدهم سریال آفتاب پرست

در سریال ایرانی آفتاب پرست نویسندگی داستان و فیلمنامه سریال جدید نیک نژاد بر عهده کسی می باشد که او هم همانند کارگردان تخصصش در ژانر های کمدی می باشد و خوب می داند که تماشاگر ایرانی چه می خواهد و او کسی نیست جز امیر برادران فیلمنامه نویس و طنز پرداز ۴۱ ساله متولد تهران کسی که هر تماشگر ایرانی حداقل یکی از کارهای او را دیده است و فیلمنامه های او قطعا برای خود رکورد دار هستند چرا که او نویسندگی فیلمنامه فیلم هزارپا را بر عهده داشته است که یکی از پرفروش ترین فیلم های تاریخ سینمای ایران محسوب می شود و هنوز هم بعد از گذشت ۳ سال از پایان اکران این فیلم هنوز کلیپ هایی از این فیلم در فضای مجازی منتشر و پخش می شود و هنوز هم مورد استقبال تماشاگران قرار میگیرد.

قسمت پانزدهم سریال آفتاب پرست

خلاصه داستان سریال آفتاب پرست

داستان دو رفیق خفت‌گیر به نام‌های جمال و منوچ است که عشق لاتی و سطح یک شدن در خفت‌گیری را دارند اما از بی عرضه‌گی و بدشانسی گیر پلیس می‌افتند و به زندان می‌روند. جمال در زندان به همه می‌گوید که در سطح یک فقط پورشه‌سوار خفت کرده‌اند و به همین خاطر به جمال پورشه معروف می‌شود و… نقش جمال را پژمان جمشیدی بر عهده دارد. جمشیدی که پیش از این نیز به خوبی توانایی‌اش در بازی در فیلم‌های کمدی را به همگان نشان داده، در این سریال نیز کاراکتری جذاب و دوست‌داشتنی خلق کرده است. حمیدرضا آذرنگ نیز در نقش منوچ به هنرمندی پرداخته است.

قسمت پانزدهم سریال آفتاب پرست

معرفی بازیگران سریال

پژمان جمشیدی، حمیدرضا آذرنگ، باران کوثری، شبنم قربانی، حسن زارعی، الهام اخوان، پیام احمدی نیا، شبنم قربانی، سیاوش چراغی پور، فرهاد بشارتی، گوهر خیراندیش، گلاره عباسی، روشنک گرامی، سولماز غنی، آتیلا پسیانی، غلامرضا نیکخواه، جواد خواجوی و عرفان ناصری

پیشنهاد میشود از دانلود سریال آفتاب پرست هم دیدن فرمایید.

دانلود سریال کم حجم و با لینک مستقیم

دانلود قسمت پانزدهم با کیفیت ۱۰۸۰p HQ

دانلود قسمت پانزدهم با کیفیت ۱۰۸۰p

دانلود قسمت پانزدهم با کیفیت ۷۲۰p

دانلود قسمت پانزدهم با کیفیت ۴۸۰

پخش آنلاین آنونس سریال

  • 7 نوامبر 2022
  • 0
  • 740 views