دانلود قسمت چهاردهم سریال خون سرد

دانلود قسمت چهاردهم سریال خون سرد

100% رضایت کاربران (2رای)
محصول :
قسمت چهاردهم اضافه شد

مجموعه خون سرد درباره‌ یک سلسه قتل زنجیره‌ای است که پلیس میانسالی مامور پیگیری و بررسی آن‌ها می‌شود؛ این پلیس دوستی در پزشکی قانونی دارد که مسئول کالبدشکافی اجساد است

  • روز پخش جمعه
  • شبکه فیلم نت
  • سال های پخش 1401
  • زبان

قسمت چهاردهم سریال خون سرد نام سریالی است که پخش خود را 28 مرداد 1401 در پلتفرم فیلم نت آغاز شده است.این سریال هر هفته روز جمعه ساعت 12 در پلتفرم فیلم نت در دسترس بینندگان قرار میگیرد،یک مجموعه نمایشی ایرانی در ژانر جنایی است که توسط امیرحسین ترابی ساخته شده است.

کارگردان: امیرحسین ترابی

محصول کشور: ایران

زبان: فارسی

ژانر: جنایی،هیجان انگیز

سال انتشار: 1401

خلاصه داستان قسمت چهاردهم سریال خون سرد

مجموعه خون سرد درباره‌ یک سلسه قتل زنجیره‌ای است که پلیس میانسالی مامور پیگیری و بررسی آن‌ها می‌شود؛ این پلیس دوستی در پزشکی قانونی دارد که مسئول کالبدشکافی اجساد است و برای بخش جنایی پلیس به‌ عنوان کارشناس کار می‌کند؛ با پیشروی قصه مشخص می‌شود که خود او، قاتل زنجیره‌ای است؛ امیرحسین ترابی از سال ۱۳۷۰ با دستیاری کارگردانی وارد سینما شد و پس از کسب تجربه‌های زیاد بعد از ساخت چندین فیلم‌ کوتاه، در سال ۱۳۹۷ اولین فیلم بلند خود را با عنوان هزارتو روانه سینما کرد.

قسمت چهاردهم سریال خون سرد

معرفی بازیگران سریال خون سرد

شهرام حقیقت‌دوست، سارا بهرامی، سارا رسول‌زاده، بهار قاسمی، نیما شعبان نژاد، با‌حضور:لیندا کیانی، امیررضا دلاوری، احسان عباسی، با‌هنرمندی: فرخ نعمتی، حسن زارعی، نادر فلاح، حسین سحر‌خیز، جلال فاطمی، نیلوفر کوخانی، پیام اینالویی، مرتضی تقی زاده، مهدی محرابی، امیرحسین شام‌بیاتی، الهام ایمانی، عارفه معماریان، مرتضی علی‌آبادی، باسط رضایی و سارا امیری

قسمت چهاردهم سریال خون سرد

نقد و بررسی سریال

نکات مثبت سریال

بازی شهرام حقیقت دوست در نقش سرگرد قابل قبول میباشد. اگرچه فیزیک و چهره حقیقت دوست خیلی شباهتی به افراد نظامی ندارد اما روی هم شخصیت سرگرد برای بیننده قابل قبول باشد. این مورد نیاز به گذشت زمان دارد تا بتوان آن را در میان نکات مثبت قرار دارد، اما سریال «خون سرد» می تواند جای خالی یک سریال پلیسی قابل قبول را در شبکه نمایش خانگی پر کند.

نکات منفی سریال

مدت زمان مفید سریال بسیار کمتر از 20 دقیقه در هر قسمت است. بازی بد لیندا کیانی در دو قسمت اول بازی دیگر بازیگران را هم خراب کرده! اطلاعات فنی حوزه کامپیوتر که در سریال ارائه می شود مانند اغلب سریال های ایرانی در جزئیات پر ایراد میباشد.

قسمت چهاردهم سریال خون سرد

پیشنهاد میشود از دانلود سریال خون سرد هم دیدن فرمایید.

دانلود سریال کم حجم و با لینک مستقیم

دانلود قسمت چهاردهم با کیفیت ۱۰۸۰p HQ

دانلود قسمت چهاردهم با کیفیت ۱۰۸۰p

دانلود قسمت چهاردهم با کیفیت ۷۲۰p

دانلود قسمت چهاردهم با کیفیت ۴۸۰p

  • 18 نوامبر 2022
  • 0
  • 565 views