دانلود قسمت اول فصل سوم پوست شیر

دانلود قسمت اول فصل سوم پوست شیر

100% رضایت کاربران (5رای)
محصول :
قسمت اول فصل سوم اضافه شد

شخصی که پانزده سال را در زندان میگذراند و بعد از آزادشدن و رهایی از آن به دنبال زندگی پر از آرامش در کنار دخترش می باشد. همسر سابق نعیم که چندین سال پیش طلاق میگیرد

  • کیفیت 480 , 720 , 1080 , BLURAY
  • شبکه فیلم نت
  • سال های پخش 1401
  • زبان

قسمت اول فصل سوم پوست شیر قسمت 1 فصل 3 سریال پوست شیر رایگان منتشر شد. فصل سوم سریال پوست شیر به کارگردانی جمشید محمودی در سه فصل هشت قسمتی تولید میشود.سریال موضوع و سوژه خوبی دارد؛ ساختارش خوب است و گروه هم تلاش زیادی برای ساختش کرده‌اند.

کارگردان: جمشید محمودی

محصول کشور: ایران

زبان: فارسی

ژانر: اجتماعی،جنایی

سال انتشار: 1401

معرفی بازیگران فصل سوم سریال پوست شیر

یکی از سریال‌های پر بازیگر با نقش آفرینی هنرمندهای مطرحی چون شهاب حسینی، هادی حجازی فر، پانته‌آ بهرام، مهرداد صدیقیان، پردیس احمدیه، آناهیتا افشار، علیرضا کمالی، ژیلا شاهی، بابک کریمی، علی اوسیوند، ابوالفضل امیری، رضا بای، علیرضا استادی، احسان امانی، فرید سجادی حسینی، بهرام ابراهیمی، رؤیا جاوید نیا، بهزاد خلج، سعید دشتی، محمدرضا حسینی سروستانی، بانیپال شومون،نیلوفر کوخانی بازیگران این سریال میباشد.

قسمت اول فصل سوم پوست شیر

خلاصه داستان قسمت اول فصل سوم پوست شیر

شخصی که پانزده سال را در زندان میگذراند و بعد از آزادشدن و رهایی از آن به دنبال زندگی پر از آرامش در کنار دخترش می باشد. همسر سابق نعیم که چندین سال پیش طلاق میگیرد ، اکنون با مردی دیگر زندگی می کند و دختر نعیم (ساحل) نیز همان همسر مادرش را پدر صدا میزند.در قسمت اول فصل جدید سریال نعیم و مشکات احتمال زیاد با هم دست به یکی میکنند که ساحل دختر نعیم را پیدا کنند که با ماجراهای جدید روبرو میشوند.هنوز بازیگران جدید سریال مثل علیرضا استادی،آناهیتا افشار و رویا جاویدی نیا در سریال حضور نداشتند و فصل سوم درباره بازیگران جدید و ربطشان به نعیم میباشد.

زمان پخش قسمت اول سریال

چهارشنبه 10 اسفند ماه 1401 ساعت 8 شب از همین صفحه منتشر میشود.

معرفی کامل عوامل سریال سریال پوست شیر

به کارگردانی جمشید محمودی کار تولید را از ابتدای سال 1401 آغاز کرد. فیلمنامه نویسی و نویسندگی ای اثر را آقای رضا بهاروند بر عهده داشته و تهیه کنندگی سریال را نوید محمودی به انجام رسانده است. سریال پوست شیر که در سه فصل در حال تولید می باشد که داستان آن حول محور ژانر های خانوادگی ، درام ، جنایی ادامه پیدا میکند. این مجموعه نیز جزء سریال های پربازیگر می باشد که با حضور هنرپیشگانی چون شهاب حسینی ، هادی حجازی فر ، پانته آ بهرام ، پردیس احمدی و … به جذابیت سریال افزوده است.

پیشنهاد میشود از دانلود فصل سوم سریال پوست شیر هم دیدن فرمایید.

پخش آنلاین قسمتی از فصل سوم سریال

دانلود قسمت اول فصل سوم پوست شیر با لینک مستقیم

*

دانلود قسمت اول فصل سوم با کیفیت bluray

 قسمت اول فصل سوم با کیفیت 1080p HQ

دانلود قسمت اول فصل سوم با کیفیت 1080p

دانلود قسمت اول فصل سوم با کیفیت 720p

دانلود قسمت اول فصل سوم کیفیت 480p

  • 1 مارس 2023
  • 0
  • 875 views