دانلود فیلم Sick of Myself 2022 از خودم خسته شدم

دانلود فیلم Sick of Myself 2022 از خودم خسته شدم

7.2/10 3,291
80نمره منتقدین
0% رضایت کاربران (0رای)
سال انتشار : محصول :
بزودی در امی مووی

سیگن که به طور فزاینده ای تحت الشعاع شهرت اخیر دوست پسرش به عنوان یک هنرمند معاصر است که مجسمه هایی از مبلمان دزدیده شده خلق می کند، نقشه ای شرورانه برای بازپس گیری توجه شایسته خود در محیط Os...

Sick of Myself از خودم خسته شدم محصول کشور نروژ در ژانر ترسناک،کمدی،درام و هیجان انگیز میباشد. فیلم Sick of Myself به فارسی از خودم خسته شدم به کارگردانی کریستوفر بورگلی (Kristoffer Borgli) است.

کارگردان: Kristoffer Borgli

محصول کشور: نروژ

درباره فیلم Sick of Myself

یک فیلم کمدی،درام نروژی محصول سال 2022 به کارگردانی کریستوفر بورگلی با بازی کریستین کوجات تورپ، Eirik Sæther، Fanny Vaager ، Fredrik Stenberg Ditlev-Simonsen ، Sarah Francesca Brænne ولان.

از خودم خسته شدم

خلاصه داستان فیلم از خودم خسته شدم

در مورد زوجی به نام سیگن و توماس است که با یکدیگر در رقابت هستند. در این میان زمانی که توماس ناگهان به عنوان یک هنرمند معاصر مورد توجه قرار می‌گیرد، سیگن در پاسخ، تلاشی بی‌نتیجه را برای به دست آوردن موقعیتی بالاتر آغاز می‌کند. حال او از یک شخصیت جدید غیرعادی برای جلب توجه و همدردی مردم استفاده می‌کند اما…پیشنهاد میشود از فیلم مگ 2 هم دیدن کنید.

زمان انتشار فیلم

این فیلم برای اولین بار در جشنواره فیلم کن در 22 مه 2022 به نمایش درآمد.بیانکا اونیل از تایم اوت به این فیلم 5 ستاره از 5 امتیاز داد و نوشت که “یک کمدی سیاه کاملاً اجرا شده همراه با تفسیر ضد فرهنگی شوخ‌آمیز که نمی‌توان از آن چشم پوشی کرد. سدریک سوچیوالی از انجمن بین‌المللی سینمافیل به این فیلم 4 ستاره از 5 امتیاز داد و نوشت: «فیلم با اجرای فوق‌العاده قوی لنگر است.

بازیگران فیلم

کریستین کوجات تورپ در نقش سیگن

Eirik Sæther در نقش توماس

دانلود فیلم با لینک مستقیم

پخش آنلاین تریلر فیلم

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
  • 15 مارس 2023
  • 0
  • 1,599 views
  • فیلم های مشابه
  • عوامل و بازیگران
  • برچسب ها
  • دیدگاه ها0
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x