دانلود انیمیشن SpongeBob Sponge on the Run 2021 باب اسفنجی 3

دانلود انیمیشن SpongeBob Sponge on the Run 2021 باب اسفنجی 3

71% رضایت کاربران (7رای)
سال انتشار : محصول :
بزودی در امی مووی

در پایین بیکینی ، پلانکتون در حال کار بر روی یک نقشه جدید برای سرقت فرمول Krabby Patty است در حالی که کارن استدلال می کند که SpongeBob در واقع مسئول همه شکست های قبلی خود است

دانلود انیمیشن SpongeBob Sponge on the Run 2021 به فارسی باب اسفنجی 3 (اسفنج در حال فرار) با لینک مستقیم به همراه دوبله و زیرنویس فارسی از وبسایت امی مووی انیمیشن باب اسفنجی 3 (اسفنج در حال فرار) به انگلیسی SpongeBob Sponge on the Run 2021 به کارگردانی Tim Hill محصول 2021 آمریکا می باشد.

کارگردان: Tim Hill

محصول کشور: آمریکا

زبان: انگلیسی

ژانر: انیمیشن،کمدی،ماجراجویی

سال انتشار: 2021

توضیحات انیمیشن SpongeBob Sponge on the Run

زفیلم SpongeBob: Sponge on the Run یک فیلم کمدی ماجراجویی زنده و اکشن / کامپیوتری آمریکایی در سال 2020 است که بر اساس مجموعه تلویزیونی انیمیشن SpongeBob SquarePants ساخته شده است . به کارگردانی و نویسندگی تیم هیل ،نویسنده سریال و نویسنده سابق سریال، که با همکاری Jonathan Aibel و Glenn Berger داستان را نوشتند ، این اولین فیلم در این مجموعه است که به طور کامل در CGI سبکو نه سنتیمتحرک می شود. انیمیشن 2 بعدی . صداپیشگان منظم سریال نقش های مربوط به سریال و فیلم های قبلی را تکرار می کنند و داستان از منشأ نحوه باب اسفنجی با گری حلزون ملاقات کرد و SpongeBob در تلاش بود تا او را پس از ربودن نجات دهد. این سومین فیلم نمایشی براساس این مجموعه است که پس از فیلم اول در سال 2004 و دومین فیلم در سال 2015 است . این فیلم به استفان هیلنبورگ خالق ، که در سال 2018 درگذشت ، اختصاص دارد و همچنین به عنوان تهیه کننده اجرایی این پروژه فعالیت می کند.

باب اسفنجی 3

خلاصه داستان انیمیشن باب اسفنجی 3

در پایین بیکینی ، پلانکتون در حال کار بر روی یک نقشه جدید برای سرقت فرمول Krabby Patty است در حالی که کارن استدلال می کند که SpongeBob در واقع مسئول همه شکست های قبلی خود است و نه آقای Krabs . در همان شب ، پلانکتون مخفیانه وارد Krusty Krab می شود و یک Krabby Patty را اسکن می کند تا فرمول را چاپ کند اما SpongeBob ناخواسته باعث می شود که Plankton در یک سرخ کن عمیق بیفتد و فرمول را از دست بدهد در حالی که دومی به دنبال کلیدهای خود بود.

باب اسفنجی 3

معرفی بازیگران انیمیشن SpongeBob Sponge on the Run

تام کنی در نقش باب اسفنجی و گاری حلزون

آنتونیو رائول کوربو در نقش باب اسفنجی جوان

بیل فاگرباککه در نقش پاتریک استار

جک گور در نقش پاتریک جوان

راجر بامپاس در نقش Squidward Tentacles

جیسون میباوم در نقش Young Squidward

کلنسی براون در نقش آقای کرابس

آقای لارنس در نقش پلانکتون

جیل تالی در نقش کارن

کارولین لارنس در نقش گونه های شنی

پریسلی ویلیامز در نقش جوان سندی

ماری جو کاتلت در نقش خانم پاف

باب اسفنجی 3

تولید و انتشار انیمیشن باب اسفنجی 3

در 2015 مصاحبه فوریه بحث spongebob در فیلم: اسفنج از آب را به موفقیت در گیشه، مگان Colligan، رئيس جمهور از سراسر جهان توزیع و بازاریابی در پارامونت پیکچرز ، اظهار داشت: امکان یک فیلم سوم شد “شرط خوب است.”در مصاحبه دیگری ، معاون رئیس پارامونت ، راب مور ، با اشاره به زمان سپری شده بین فیلم The SpongeBob SquarePants (2004) و دنباله 2015 آن اظهار داشت: “امیدوارم که ساخت فیلم دیگری 10 سال طول نکشد.”  بعداً در سال 2015 مشخص شد که پارامونت در حال ساخت دنباله هایی برای امتیازات خود است ، از جمله یک فیلم SpongeBob دیگر.

پیشنهاد میشود از انیمیشن The Boss Baby 2 2021 هم دیدن فرمایید.

پخش انلاین تریلر رسمی انیمیشن

دانلود انیمیشن کم حجم و با لینک مستقیم

 

4.3 3 رای ها
امتیازدهی به مقاله
  • 30 آوریل 2021
  • 0
  • 2,101 views
  • فیلم های مشابه
  • عوامل و بازیگران
  • برچسب ها
  • دیدگاه ها0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x