دانلود فیلم Sweet Girl 2021 دختر شیرین

دانلود فیلم Sweet Girl 2021 دختر شیرین

100% رضایت کاربران (1رای)
سال انتشار : محصول :
با 3 کیفیت و زیرنویس فارسی چسبیده آماده دانلود میباشد.

در پیتسبورگ ، زنی به نام آماندا کوپر به نوع نادری از سرطان بیمار می شود. به همسرش، متخصص بقا، ری کوپر، گفته می شود که یک داروی بالقوه نجات دهنده

دانلود فیلم Sweet Girl 2021 به فارسی دختر شیرین با لینک مستقیم به همراه دوبله و زیرنویس فارسی از وبسایت امی مووی فیلم دختر شیرین به انگلیسی Sweet Girl به کارگردانی Brian Andrew Mendoza محصول 2021 آمریکا می باشد.

کارگردان: Brian Andrew Mendoza

محصول کشور: آمریکا

زبان: انگلیسی

ژانر: اکشن،هیجان انگیز،درام

سال انتشار: 2021

توضیحات فیلم Sweet Girl

دختر شیرین یک فیلم اکشن و مهیج آمریکایی محصول سال ۲۰۲۱به کارگردانی برایان اندرو مندوزا در اولین کارگردانی بلند خود و نویسندگی فیلیپ آیزنر و گرگ هورویتز است . در این فیلم جیسون موموآ ، ایزابلا مرسدس ، مانوئل گارسیا رولفو ، آدریا آرجونا ، رازا جافری ، جاستین بارتا ، لکس اسکات دیویس ، مایکل ریموند جیمز و امی برنمن ایفای نقش می‌کنند.

دختر شیرین

خلاصه داستان فیلم دختر شیرین

در پیتسبورگ ، زنی به نام آماندا کوپر به نوع نادری از سرطان بیمار می شود. به همسرش، متخصص بقا، ری کوپر، گفته می شود که یک داروی بالقوه نجات دهنده برای آماندا چند روز قبل از شروع درمان او از بازار خارج شد، زیرا مدیر عامل BioPrime، سیمون کیلی، به سازنده پول پرداخت کرد تا تولید را به تاخیر بیندازد. ری با تماشای کیلی در یک مناظره زنده با دایانا مورگان، نماینده کنگره، کیلی را تهدید می‌کند و می‌گوید اگر تصمیم خود را پس نگیرد، او را خواهد کشت. کیلی تهدید را جدی نمی گیرد و آماندا به زودی می میرد و ری و دخترشان راشل را ویران می کند.

معرفی بازیگران فیلم Sweet Girl

جیسون موموآ در نقش ری کوپر

ایزابلا مرسده در نقش ریچل کوپر

میلنا ریورو در نقش ریچل کوپر جوان

مانوئل گارسیا رولفو در نقش آمو سانتوس

امی برنمن در نقش دایانا مورگان

آدریا آرجونا در نقش آماندا کوپر

دختر شیرین

تولید و انتشار فیلم دختر شیرین

در جولای 2019، اعلام شد که جیسون موموآ به بازیگران این فیلم ملحق شده است، برایان اندرو مندوزا با کارگردانی فیلمنامه ای از فیلیپ آیزنر ، گرگ هورویتز و ویل استیپلز ، موموآ نیز به عنوان تهیه کننده در این فیلم حضور خواهد داشت و نتفلیکس نیز توزیع کننده آن است. در اکتبر 2019، ایزابلا مرسدس به بازیگران فیلم پیوست در دسامبر 2019، مانوئل گارسیا-رولفو ، رازا جافری ، آدریا آرجونا ، جاستین بارتا ، لکس اسکات دیویس ، مایکل ریموند-جیمز ، دومینیک فوموسا، برایان هاو ، نلسون فرانکلین ، و رجی لی بازیگران این فیلم پیوست.

پیشنهاد میشود از فیلم spider Man No Way Home  هم دیدن فرمایید.

دانلود فیلم کم حجم و با لینک مستقیم

لطفاً برای دانلود فیلترشکن خود را خاموش، سپس ریفرش کنید.

5 1 رای
امتیازدهی به مقاله
  • 17 نوامبر 2021
  • 0
  • 667 views
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x