دانلود انیمیشن The Boss Baby 2 2021 بچه رئیس 2

دانلود انیمیشن The Boss Baby 2 2021 بچه رئیس 2

94% رضایت کاربران (18رای)
سال انتشار : محصول :
با 1 کیفیت و زیرنویس فارسی چسبیده آماده دانلود میباشد.

تیم ( جیمز مارسدن ) و عزیزم کوچک رئیس رئیس او ( الک بالدوین ) - بزرگ شده و از یکدیگر دور شده اند. تیم اکنون یک پدر متاهل است. تد مدیر عامل صندوق هجینگ است.

دانلود انیمیشن The Boss Baby 2 2021 به فارسی بچه رئیس 2 با لینک مستقیم به همراه دوبله و زیرنویس فارسی از وبسایت امی مووی انیمیشن بچه رئیس 2 به انگلیسی The Boss Baby 2 2021 به کارگردانی Tom McGrath محصول 2021 آمریکا می باشد.

کارگردان:  Tom McGrath

محصول کشور: آمریکا

زبان: انگلیسی

ژانر: انیمیشن،ماجراجویی،کمدی

امتیاز: 10/0.0

نویسنده: Marla Frazee

سال انتشار: 2021

توضیحات انیمیشن The Boss Baby 2

The Boss Baby: Family Business (در سرزمین های دیگر با نام The Boss Baby 2 شناخته می شود ) یک فیلم کمدی متحرک کامپیوتری آمریکایی است که به صورت آزادانه بر اساس کتاب تصویری سال 2010 با همین نام ساخته مارلا فرازی ، تولید شده توسط DreamWorks Animation و توزیع شده توسط Universal Pictures . قسط دوم در رئیس کودک حق رای دادن و عاقبت به سال 2017 فیلم ، فیلم خواهد شد به کارگردانی تام مک گراث ، از فیلمنامه توسط مایکل مککولرز ، و ستاره صدای الک بالدوین به عنوان شخصیت عنوان در کنار جیمز مارسدن، امی سداریس ، آریانا گرینبلات ، اوا لونگوریا ، جیمی کیمل ، لیزا کودرو و جف گلدبلوم .

بچه رئیس 2

خلاصه داستان انیمیشن بچه رئیس 2

تیم ( جیمز مارسدن ) و عزیزم کوچک رئیس رئیس او ( الک بالدوین ) – بزرگ شده و از یکدیگر دور شده اند. تیم اکنون یک پدر متاهل است. تد مدیر عامل صندوق هجینگ است. اما یک کودک رئیس جدید با رویکردی پیشرفته و یک نگرش در حال انجام ، در آستانه جمع آوری دوباره آنها… و ایجاد انگیزه برای یک تجارت خانوادگی جدید است. تیم و همسر فوق العاده مادرش کارول ( اوا لونگوریا ) با دختر فوق العاده باهوش 7 ساله خود Tabitha (آریانا گرینبلات) و نوزاد بسیار زیبا و تینا ( Amy Sedaris ) در حومه شهر زندگی می کنند) تابیتا که در بالای کلاس خود در مرکز معتبر Acorn برای کودکان پیشرفته قرار دارد ، دایی تد خود را بت می کند و می خواهد مانند او شود ، اما تیم نگران است که او بیش از حد سخت کار می کند و دوران کودکی عادی خود را از دست می دهد.

بچه رئیس 2

معرفی بازیگران انیمیشن The Boss Baby 2

الک بالدوین در نقش تئودور لیندزی “تد” تمپلتون جونیور / رئیس کودک ، مدیر سابق BabyCorp و برادر کوچک تیم.

جیمز مارسدن در نقش تیموتی لزلی “تیم” تمپلتون ، برادر بزرگتر تد. مارسدن جایگزین توبی مگوایر و مایلز باکشی از فیلم اول شد که به ترتیب صداپیشگان نسخه های بزرگسال و جوان تیم بودند.امی سداریس در نقش تینا تمپلتون / New Boss Baby ، دختر شیرخوار تیم و کوچکترین خواهرزاده تد و یک مدیر اجرایی در BabyCorp.آریانا گرینبلات در نقش تابیتا تمپلتون ، دختر بزرگ تیم و خواهرزاده بزرگ تد. گرینبلات از فیلم اول جایگزین نینا زوئی باکشی می شود.

بچه رئیس 2

تولید و انتشار انیمیشن بچه رئیس 2

در تاریخ 25 مه 2017 ، Universal Pictures و DreamWorks Animation اعلام کردند که قرار است دنباله ای در تاریخ 26 مارس 2021 اکران شود ، در حالی که الک بالدوین نقش خود را دوباره تکرار کرد.در 17 مه 2019، اعلام شد که تام مک گراث خواهد به عنوان مدیر و جف هرمان، که اعتبارات شامل بازگشت Bilby ، پرنده خوب و دورافتاده ، خواهد کننده اولین فیلم را جایگزین رمزی ان Naito عنوان تهیه کننده. در 17 سپتامبر 2020 ، جف گلدبلوم ، آریانا گرینبلات ، اوا لونگوریا ، جیمز مارسدن(جایگزین توبی مگوایر ) ، و ایمی سداریس در کنار بازیگران بازگشتی جیمی کیمل و لیزا کودرو به بازیگران پیوست .

پیشنهاد میشود از انیمیشن Sing 2 2021 هم دیدن فرمایید.

پخش انلاین تریلر رسمی انیمیشن

دانلود انیمیشن کم حجم و با لینک مستقیم

زیرنویس فارسی تا فردا منتشر خواهد شد.

دانلود رایگان فیلم با کیفیت WEB-DL 1080p با حجم: 800 مگابایت

3.6 5 رای ها
امتیازدهی به مقاله
  • 2 جولای 2021
  • 0
  • 3,805 views
  • فیلم های مشابه
  • عوامل و بازیگران
  • برچسب ها
  • دیدگاه ها0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x