دانلود فیلم The Guilty 2021 گناهکار

دانلود فیلم The Guilty 2021 گناهکار

0% رضایت کاربران (0رای)
سال انتشار : محصول :
با 3 کیفیت و زیرنویس فارسی چسبیده آماده دانلود میباشد.

دانلود فیلم The Guilty 2021 به فارسی گناهکار با لینک مستقیم به همراه دوبله و زیرنویس فارسی از وبسایت امی مووی فیلم گناهکار به انگلیسی  The Guilty به کارگردانی Antoine Fuqua محصول 2021 آمریکا می باشد.

کارگردان: Antoine Fuqua

محصول کشور: آمریکا

زبان: انگلیسی

ژانر: جنایی،درام،هیجان انگیز

سال انتشار: 2021

توضیحات فیلم The Guilty

The Guilty یکفیلم مهیج جنایی آمریکایی محصول سال ۲۰۲۱به کارگردانی و تهیه کنندگی آنتوان فوکوا بر اساس فیلمنامه ای از نیک پیزولاتو است . بازسازی فیلم دانمارکی 2018 با همین نام ، جیک جیلنهال و کریستینا ویدال با صداپیشگی اتان هاوک ، رایلی کیو ، الی گوری ، داواین جوی راندولف ، پل دانو ، پیتر سارسگارد و بیل بور ساخته شده است .

گناهکار

خلاصه داستان فیلم گناهکار

افسر مشکل دار LAPD جو بیلور در شیفت شب در مرکز تماس 911 مشغول به کار است در حالی که منتظر جلسه دادگاه برای حادثه ای است که هشت ماه قبل در حین انجام وظیفه رخ داده است. او به تماس زنی به نام امیلی لایتون پاسخ می دهد که نشان می دهد او ربوده شده است. جو متوجه می شود که او و رباینده اش با یک ون سفید سفر می کنند، اما امیلی مجبور می شود قبل از اینکه بتواند جزئیات بیشتری ارائه دهد، تلفن را قطع کند. جو اطلاعات را به گشت بزرگراه کالیفرنیا منتقل می کند اما آنها نمی توانند ون بدون شماره پلاک را پیدا کنند.

معرفی بازیگران فیلم The Guilty

جیک جیلنهال در نقش جو بیلور

کریستینا ویدال در نقش گروهبان دنیس وید

آدریان مارتینز در نقش مانی

گناهکار

تولید و انتشار فیلم گناهکار

در دسامبر 2018، اعلام شد که جیک جیلنهال حقوق فیلم مهیج دانمارکی The Guilty را در سال 2018 به دست آورده است و در کنار فیلم Bold Films در نقش بازسازی و ساخت نسخه بازسازی شده خود تحت عنوان Nine Stories Productions . در سپتامبر 2020، اعلام شد که Antoine Fuqua کارگردانی و تهیه کنندگی این فیلم را بر اساس فیلمنامه ای از Nic Pizzolatto خواهد داشت. در اواخر همان ماه، نتفلیکس حقوق جهانی فیلم را به قیمت 30 میلیون دلار به دست آورد.در نوامبر 2020، ایتان هاوک ، پیتر سارسگارد ، رایلی کیو ،پل دانو ، بایرون باورز ، داواین جوی راندولف ، دیوید کاستاندا ، کریستینا ویدال ، آدریان مارتینز ، بیل بور ، بو کنپ و ادی پترسون به بازیگران این فیلم پیوستند.

پیشنهاد میشود از فیلم  The Batman هم دیدن فرمایید.

دانلود فیلم کم حجم و با لینک مستقیم

دانلود رایگان فیلم با کیفیت WEB-DL1080p HQ زیرنویس فارسی چسبیده

دانلود رایگان فیلم با کیفیت WEB-DL 1080p زیرنویس فارسی چسبیده

دانلود رایگان فیلم با کیفیت WEB-DL 720p زیرنویس فارسی چسبیده

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
  • 17 نوامبر 2021
  • 0
  • 1,133 views
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x