دانلود فیلم The Marksman 2021

دانلود فیلم The Marksman 2021

100% رضایت کاربران (1رای)
سال انتشار : محصول :
با 4 کیفیت و زیرنویس فارسی چسبیده آماده دانلود میباشد.

سابق تک تیرانداز پیشاهنگی تفنگداران دریایی ایالات متحده و جیم هانسون ، کهنه سرباز جنگ ویتنام ، در امتداد مرز آریزونا و مکزیک زندگی می کند و از تلاش برای عبور غیرقانونی خبر می دهد.

دانلود فیلم The Marksman 2021 به فارسی مارکسمن یا تیرانداز با لینک مستقیم به همراه دوبله و زیرنویس فارسی از وبسایت امی مووی فیلم مارکسمن یا تیرانداز به انگلیسی The Marksman 2021 به کارگردانی Robert Lorenz محصول 2021 آمریکا می باشد.

کارگردان: Robert Lorenz

محصول کشور: آمریکا

زبان: انگلیسی

ژانر: اکشن،هیجان انگیز

سال انتشار: 2021

توضیحات فیلم The Marksman

مارکسمن (به انگلیسی: The Marksman ) فیلمی مهیج و اکشن آمریکایی در سال 2021به کارگردانی رابرت لورنز است . این طرح به دنبال یک دامدار و تفنگدار سابق( لیام نیسون ) ساکن یک شهر مرزی آریزونا است که باید به پسر جوانی (جیکوب پرز) کمک کند تا از یک کارتل مواد مخدر مکزیکی فرار کند. کاترین وینیک ، خوان پابلو رابا ، ترزا روئیز نیز بازی می کنند.

مارکسمن

خلاصه داستان فیلم مارکسمن (تیرانداز)

سابق تک تیرانداز پیشاهنگی تفنگداران دریایی ایالات متحده و جیم هانسون ، کهنه سرباز جنگ ویتنام ، در امتداد مرز آریزونا و مکزیک زندگی می کند و از تلاش برای عبور غیرقانونی خبر می دهد. یک روز ، هنگامی که در حال گشت زنی بود ، با روزا و پسرش میگل ، شهروندان مکزیکی که از این کارتل فرار می کنند ، روبرو می شود.هانسون قبل از اینکه ببیند کارتل در حال ظهور است ، با آنها گشت مرزی تماس می گیرد. او تماس را تمام می کند و درگیر یک تیراندازی با کارتل به رهبری مائوریسیو می شود. هانسون برادر مائوریسیو را شلیک می کند و می کشد. روزا توسط یکی از اعضای کارتل به صورت زخمی مجروح می شود. قبل از اینکه بگذرد ، او یادداشتی به هانسون داد که آدرس خانواده اش را در شیکاگو ذکر کرده بود. هانسون با اکراه موافقت می کند که میگل را به خانواده اش در شیکاگو برساند.

معرفی بازیگران فیلم The Marksman

لیام نیسون در نقش جیم هانسون

کاترین وینیک در نقش سارا پنینگتون

خوان پابلو رابا در نقش مائوریکو

ترزا رویز در نقش روزا

یعقوب پرز در نقش میگل

دیلن کنین در نقش راندال برنان

لوس رینز در نقش اورت کرافورد

مارکسمن

تولید و انتشار فیلم مارسکمن (تیرانداز)

این پروژه با نام اصلی The Minuteman در ماه مه سال 2019 اعلام شد و لیام نیسون قرار است بازی کند.در سپتامبر 2019 ، اعلام شد که وینیک و رابا به بازیگران فیلم پیوستند.عکسبرداری اصلی در لورآین ، Portage County ،  و Chardon ، اوهایو رخ داده است . فیلمبرداری نیز در نیومکزیکو رخ داد ، و در اکتبر 2019 به پایان رسید.

فروش فیلم The Marksman

از تاریخ 6 آوریل 2021 ، ماركسمان در آمریكا و كانادا 15.2 میلیون دلار و در سرزمین های دیگر 6.4 میلیون دلار فروش كرده است كه این رقم در سراسر جهان 21.6 میلیون دلار است.این فیلم طی آخر هفته افتتاحیه چهار روزه MLK ، 3.7 میلیون دلار درآمد کسب کرد ، دومین عنوان Open Road / Neeson که در طی همه گیر COVID-19 پس از Honest Thief در اکتبر قبلی ، در بالای گیشه قرار گرفت.

پیشنهاد میشود از فیلم The Courier 2020 هم دیدن فرمایید.

پخش انلاین تریلر رسمی فیلم

دانلود فیلم کم حجم و با زیر نویس فارسی چسبیده

دانلود فیلم با زیرنویس چسبیده کیفیت عالی WEB-DL HQ-1080p حجم : 2.7 گیگ

دانلود فیلم با زیرنویس چسبیده کیفیت عالی WEB-DL 1080p حجم : 1.4 گیگ

دانلود فیلم با زیرنویس چسبیده کیفیت عالی WEB-DL 720p حجم : 800 مگابایت

دانلود فیلم با زیرنویس چسبیده کیفیت عالی WEB-DL 480p حجم : 700 مگابایت

2 1 رای
امتیازدهی به مقاله
  • 16 آوریل 2021
  • 0
  • 1,011 views
  • فیلم های مشابه
  • عوامل و بازیگران
  • برچسب ها
  • دیدگاه ها0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x