دانلود فیلم بخارست

دانلود فیلم بخارست

87% رضایت کاربران (112رای)
سال انتشار : محصول :
با 4 کیفیت آماده دانلود میباشد.

جلیل بعد از بازگشت برادرش از ترکیه، در فضای مجازی فعالیت می‌کند تا درآمد و مخاطب بیشتری برای خود پیدا کند و از این راه درآمدی کسب کند. او برای این کار، در فضای مجازی چالش‌های مختلفی اجرا می‌کند.

بخارست فیلمی به تهیه‌کنندگی علی طلوعی، کارگردانی سید مسعود اطیابی است. فیلم بخارست با بازی بازیگرانی چون پژمان جمشیدی، حسین یاری، امیرحسین آرمان و هادی کاظمی در حال اکران میباشد.

کارگردان: سید مسعود اطیابی

محصول کشور: ایران

زبان: فارسی

ژانر: کمدی

سال انتشار: 1401

خلاصه داستان فیلم بخارست

جلیل بعد از بازگشت برادرش از ترکیه، در فضای مجازی فعالیت می‌کند تا درآمد و مخاطب بیشتری برای خود پیدا کند و از این راه درآمدی کسب کند. او برای این کار، در فضای مجازی چالش‌های مختلفی اجرا می‌کند که اکثر آن چالش‌ها خطرناکند و ممکن است به دیگران آسیب بزند. در یکی از این چالش‌ها، کسی را در سونا بخار یک استخر حبس می‌کند و این کار باعث می‌شود که او خفه شود. جلیل از جلال کمک می‌خواهد تا جنازه‌ای که روی دستش مانده را سربه‌نیست کنند. در این بین متوجه می‌شوند که کسی که در سونا خفه شد…

بخارست

معرفی بازیگران فیلم

با بازی حسین یاری، پژمان جمشیدی، امیرحسین آرمان، هادی کاظمی، غلامرضا نیک‌خواه، ایمان صفا، رضا بهبودی، وحید آقاپور، پونه عاشورپور، غزال نظر، بابک کریمی و عرفان ابراهیمی منتشر شد.

درباره کارگردان و فیلم های قبلی

«دینامیت» آخرین فیلم مسعود اطیابی است که تاکنون حدود ۶۰ میلیارد تومان فروش داشته است. این فیلم سینمایی در حال حاضر در پلتفرم‌های نمایش خانگی آنلاین اکران می‌شود.

درباره بازیگران فیلم بخارست

حسین یاری : زاده ۱۶ دی ۱۳۴۶بازیگر ایرانی سینما و تلویزیون است. یاری با فیلم‌های جنگی شناخته شد که در این ژانر موفق بود و برای بازی در فیلم «آخرین مرحله» جایزه سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل مرد را از چهاردهمین جشنواره فیلم فجر دریافت کرد.پس از کسب این جایزه بازی در نقش‌های متنوعی نظیر «سرعت» و «دنیای وارونه» را تجربه نمود.

درباره فیلم بخارست

فیلمی کمدی و ماجراجویی دربارۀ تلاش یک آقازاده برای افشاگری فسادهای اقتصادی و سیاسی است. این اثر که بیشتر برای فروش بالا در گیشه‌ها ساخته شده، خشونت‌های کمدی و ناهنجاری‌های کلامی نسبتا بالایی دارد.کمدی ژانر با اهمیتی است که کارگردان برای شکل دادن به آن باید فیلمنامه‌ای منسجم داشته باشد و موقعیت‌های جدیدی از دل آن ایجاد کند، اما فیلم‌های اطیابی نما‌های به‌هم پیوسته‌ای فارغ از خط روایی سینمایی است. بازیگران فاقد یک بازی استاندارد هستند و فقط در کادر حضور دارند و دیالوگ می‌گویند. دیالوگ‌هایی که قطعاً بداهه است. در بخارست خبری از منطق روایی نیست. فقط شوخی‌ها و ابله بودن دو برادر را می‌بینیم.

بخارست

پیشنهاد میشود از فیلم مرد بازنده هم دیدن فرمایید.

دانلود فیلم بخارست با لینک مستقیم

دانلود فیلم با کیفیت 1080p FHD

دانلود فیلم با کیفیت 1080p

دانلود فیلم با کیفیت 720p

دانلود فیلم با کیفیت 480p

*

پخش آنلاین تریلر فیلم

3.4 46 رای ها
امتیازدهی به مقاله
  • 14 جولای 2023
  • 0
  • 16,093 views
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x