دانلود فیلم مرد بازنده

دانلود فیلم مرد بازنده

84% رضایت کاربران (122رای)
سال انتشار : محصول :
با 5 کیفیت آماده دانلود میباشد.

هنوز خلاصه داستانی منتشر نشده است به محض انتشار در سایت امی مووی قرار خواهد گرفت.

  • کیفیت 4 کیفیت
  • زبان
  • مدت زمان 115دقیقه

فیلم مرد بازنده به کارگردانی محمد حسین مهدویان در سال 1400 ساخته شده است. مرد بازنده محصول کشور ایران به تهیه کنندگی کامران حجازی و امیر بنان و در ژانر اجتماعی ، خانوادگی می‌ باشد. در این فیلم جواد عزتی , رعنا آزادی به هنرمندی پرداخته‌ اند. و شما عزیزان میتوانید این فیلم دیدنی را از سایت امی مووی دانلود و تماشا کنید.

کارگردان: محمد حسین مهدویان

تهیه کننده: کامران حجازی و امیر بنان

محصول کشور: ایران

سال انتشار: 1400

ژانر: اجتماعی،خانوادگی

توضیحات فیلم مرد بازنده

مجوز ساخت این فیلم در آذر ۱۴۰۰ دریافت شد و مراحل فیلم‌برداری نیز یک هفته بعد آغاز شد. تهران و مازندران از مکان‌های تصویربرداری این پروژه بوده‌است این فیلم برای نخستین بار در ۱۱ بهمن ۱۴۰۰ در چهلمین دوره جشنواره فیلم فجر به نمایش درآمد.

محمدحسین مهدویان با انتشار تصویری از آغاز فیلمبرداری فیلم سینمایی «مرد بازنده» خبر داد. تصویری که از تولید بخش‌هایی از این فیلم در شهر بابلسر حکایت دارد. جواد عزتی و رعنا آزادی ور دو بازیگری هستند که بعد از «زخم کاری» در «مرد بازنده» نیز روبروی هم قرار می‌گیرند. مهدویان فیلم‌برداری این فیلم اجتماعی را مدتی است آغاز کرده و برای آن فرم جشنواره فیلم فجر را هم پر کرده و در تلاش است نسخه‌‌ایی از این فیلم را برای نمایش در هیات انتخاب این جشنواره آماده کند.

مرد بازنده

معرفی بازیگران فیلم مرد بازنده

جواد عزتی , رعنا آزادی و …

درباره کارگردان فیلم مرد بازنده (محمد حسین مهدویان)

محمدحسین مهدویان (زادهٔ ۲۳ اردیبهشت ماه ۱۳۶۰ در بابل) کارگردان و فیلم‌نامه‌نویس ایرانی است. از فیلم‌های مهم او می‌توان به ایستاده در غبار، ماجرای نیمروز، ماجرای نیمروز:ردخون، لاتاری، زخم کاری، شیشلیک و درخت گردو اشاره کرد.مهدویان برای ساخت فیلم ایستاده در غبار مورد تحسین قرار گرفت و سیمرغ بلورین بهترین فیلم جشنواره فیلم فجر ۱۳۹۴ را نیز کسب کرد. وی برای فیلم ماجرای نیمروز برای دومین بار سیمرغ بلورین بهترین فیلم جشنواره فیلم فجر ۱۳۹۵ را کسب کرد. او در هنگام کسب این جایزه (سیمرغ بهترین فیلم از نگاه تماشاگران)، این جایزه را مهم‌ترین جایزهٔ جشنواره نامید. وی همچنین موفق شد سیمرغ بلورین بهترین کارگردانی را برای فیلم درخت گردو از جشنواره فیلم فجر ۱۳۹۸ کسب کند. مهدویان این جایزه را به پدران داغ دیده این سرزمین تقدیم کرد.

مرد بازنده

نقد و بررسی فیلم مرد بازنده

مجموعه‌ای از ویژگی‌هایی را در خود دارد که هر کدام می‌توانند نظر گروه قابل‌توجهی از مخاطبان سینمای ایران را به خود جلب کنند: یک قهرمان به‌شدت فردگرا و کنش‌مند، یک داستان پرتعلیق کارآگاهی، اشاره‌های پرتعداد به مباحث ملتهب سیاسی، و روابط ملودراماتیک نه‌چندان رقیق خانوادگی (با محوریت تقابل میان نسل‌ها). موفقیت نسبی مهدویان و همکارانش در ایجاد پیوند میان این جنبه‌های مختلف، این گمان را ایجاد می‌کند که مرد بازنده می‌تواند یکی از امیدهای کسب سیمرغ بلورین بهترین فیلم از نگاه تماشاگران باشد. ترکیب این ابعاد و حرکت میان ایده‌ها و لحن‌های مختلف، تأثیری دوگانه بر فیلم گذاشته است: از یک طرف امکان برقراری ارتباط با گروه‌های وسیع‌تری از مخاطب را ایجاد کرده و از سوی دیگر – در مواردی – باعث بروز گسست در مسیر حرکت روایت شده است.

مرد بازنده

بلیط فروشی فیلم های جشنواره فجر

در دو ساعت اولیه فروش آنلاین بلیت های جشنواره فیلم فجر فیلم های مرد بازنده ، خائن کشی ، نگهبان شب ، ملاقات خصوصی و بدون قرار قبلی در مقایسه با دیگر فیلم ها با استقبال بیشتری مواجه شدند. استقبال از فیلم مرد بازنده در حدی بود که در همان دقایق اولیه تمام بلیت هایش فروخته شد.

زمان پخش فیلم

خرداد 1401 از امی مووی پخش خواهد شد.

مرد بازنده

پیشنهاد میشود از سریال جیران هم دیدن فرمایید.

پخش آنلاین لوگو موشن فیلم

دانلود فیلم کم حجم و با لینک مستقیم

دانلود فیلم با کیفیت BLURAY با حجم 4 گیگ

دانلود فیلم با کیفیت 1080 HQ با حجم 2.8 گیگ

دانلود فیلم با کیفیت 1080 با حجم 1.5 گیگ

دانلود فیلم با کیفیت 720 با حجم 694 مگابایت

دانلود فیلم با کیفیت 480 با حجم 417 مگابایت

3.1 73 رای ها
امتیازدهی به مقاله
  • 5 جولای 2022
  • 0
  • 31,384 views
  • فیلم های مشابه
  • عوامل و بازیگران
  • برچسب ها
  • دیدگاه ها0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x