دانلود فیلم خائن کشی

دانلود فیلم خائن کشی

68% رضایت کاربران (19رای)
سال انتشار : محصول :
بزودی در امی مووی

داستان مشهورترین سارق و کلاهبردار ایرانی را به تصویر می‌کشد. فیلم زندگی مهدی بلیغ مشهورترین سارق و کلاهبردار ایرانی را به تصویر می‌کشد. بلیغ معروف‌ترین خلاف کار تهران بود. یکی از کلاهبردارانی که حتی کاخ دادگستری را هم فروخت.

خائن کشی با دانلود رایگان با حجم نیم بها و کیفیت عالی به همراه نقد و بررسی در وبسایت امی مووی خائن کشی فیلمی به کارگردانی مسعود کیمیایی محصول سال 1400 است. از بازیگران این فیلم می‌توان به سام درخشانی، امیر آقایی، سارا بهرامی، پانته آ بهرام، پولاد کیمیایی ، مهران مدیری و اندیشه فولادوند اشاره کرد.

خلاصه داستان فیلم خائن کشی

داستان مشهورترین سارق و کلاهبردار ایرانی را به تصویر می‌کشد. فیلم زندگی مهدی بلیغ مشهورترین سارق و کلاهبردار ایرانی را به تصویر می‌کشد. بلیغ معروف‌ترین خلاف کار تهران بود. یکی از کلاهبردارانی که حتی کاخ دادگستری را هم فروخت.

بازیگران فیلم خائن کشی

سام درخشانی، امیر آقایی، سارا بهرامی، پانته آ بهرام، پولاد کیمیایی ، مهران مدیری و اندیشه فولادوند

خائن کشی

نقد و بررسی فیلم

«خائن کشی» یک اتوبیوگرافی از زندگی “مهدی بلیغ” مشهورترین سارق و کلاهبردار ایرانی است که در عجیب‌ترین اقدام در دهه سی ساختمان کاخ دادگستری را به فروش رساند.خائن کشی ابتدا قرار بود در سال ۹۳ ساخته شود، اما دو سال بعد مسعود کیمیایی قاتل اهلی را ساخت و دیگر خبری از ساخت آن نبود. او همان سال گفته بود که فیلمنامه خائن کشی را سال‌ها پیش نوشته و قرار بر این بوده که ساخته شود، ولی به دلیل پیدا نکردن سرمایه گذار، قید ساخت آن را زده است. در سال ۹۳ حتی گفته می‌شد که پولاد کیمیایی، شهاب حسینی، حامد بهداد و فریبرز عرب نیا گزینه‌های ایفای نقش اصلی فیلم خائن کشی هستند.

خائن کشی

درباره کارگردان (مسعود کیمیایی) و فیلم های پیشین

او فیلم‌سازی را با برادران اخوان شروع کرد، و با استودیوهای آریانا فیلم (برای فیلم قیصر) و سازمان سینمایی پیام برای فیلم رضا موتوری) کارش را ادامه داد. سه فیلم «بلوچ»، «خاک» و «گوزن‌ها» را برای مهدی میثاقیه، تهیه‌کننده ایرانی، ساخت و فیلم روشنفکرانه‌اش غزل را هم برای تل فیلم ساخت و داش آکل را برای برادران رشیدیان کیمیایی در سال ۱۹۹۱ برای فیلم دندان مار نامزد جایزه خرس طلایی جشنواره فیلم برلین شد و جایزه ویژه هیئت داوران جشنواره فیلم برلین نیز به او رسید. همچنین در سال ۱۳۸۹ از جشنواره فیلم فجر برای فیلم جرم سیمرغ بلورین بهترین فیلم گرفت. از فیلم‌های مهم کیمیایی می‌توان به قیصر، بلوچ، داش آکل، خاک، گوزن‌ها، خط قرمز، دندان مار، سرب و جرم اشاره کرد.

خائن کشی

سایر عوامل فیلم خائن کشی

مدیر فیلمبرداری:مسعود سلامی

مدیر صدابرداری:اسحاق خانزادی

طراح صحنه:سهیل دانش اشراقی

تدوین:سپیده عبدالوهاب

طراح چهره پرداری:محسن دارسنج

طراح لباس:مارال جیرانی

مدیرتولید:محمد حیدرقلی

مدیر برنامه ریزی:مسعود حقی

منشی صحنه :شهرزاد مطلق

خائن کشی

پخش آنلاین آنونس فیلم

پیشنهاد میشود از فیلم مرد بازنده و بی همه چیز هم دیدن فرمایید.

دانلود فیلم کم حجم و با لینک مستقیم

این فیلم هم اکنون در حال اکران در سینماست و بزودی زمان پخش آن در سایت اضافه میشود.

3 8 رای ها
امتیازدهی به مقاله
  • 27 ژانویه 2022
  • 0
  • 4,920 views
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x