دانلود فیلم صورت فلکی

دانلود فیلم صورت فلکی

50% رضایت کاربران (4رای)
سال انتشار : محصول :
بزودی در امی مووی

این فیلم که یکی از تازه‌ترین آثار سازمان سینمایی حوزه هنری است، روایت‌گر تشویش‌های زنی‌ است در آستانه از دست دادن تمام زندگی‌اش...

  • کیفیت 4 کیفیت
  • زبان
  • مدت زمان 90 دقیقه

فیلم صورت فلکی به کارگردانی حسین دارابی در سال 1400 ساخته شده است. صورت فلکی محصول کشور ایران به تهیه کنندگی محمدرضا شفاه و در ژانر اجتماعی ، خانوادگی می‌ باشد. در این فیلم بهروز شعیبی و مریلا زارعی به هنرمندی پرداخته‌ اند. و شما عزیزان میتوانید این فیلم دیدنی را از سایت امی مووی دانلود و تماشا کنید.

کارگردان: حسین دارابی

تهیه کننده: محمدرضا شفاه

محصول کشور: ایران

زبان: فارسی

ژانر: اجتماعی،خانوداگی

سال انتشار: 1400

توضیحات فیلم صورت فلکی

این فیلم سینمایی تازه‌ترین ساخته حسین دارابی، مراحل فنی خود را برای حضور در جشنواره فجر سپری می‌کند. همزمان با ادامه فیلمبرداری این فیلم سینمایی به کارگردانی حسین دارابی و تهیه‌کنندگی محمدرضا شفاه، نخستین عکس و اطلاعات رسمی از این پروژه منتشر شد.این فیلم هم‌اکنون در مراحل پایانی فیلمبرداری است و گروه تولید، برای ضبط صحنه‌های داخلی در تهران مستقر هستند.مریلا زارعی و بهروز شعیبی زوج اصلی فیلم تازه حسین دارابی را شکل می‌دهند و وحید رهبانی، سیاوش طهمورث، سولماز غنی، امین میری، علیرضا نایینی و بازیگر خردسال کوثر حیدری در این فیلم آن‌ها را همراهی می‌کنند.

صورت فلکی

معرفی بازیگران فیلم صورت فلکی

بهروز شعیبی،مریلا زارعی،سولماز غنی،امین میری،سیاوش طهمورث و …

خلاصه داستان فیلم صورت فلکی

این فیلم که یکی از تازه‌ترین آثار سازمان سینمایی حوزه هنری است، روایت‌گر تشویش‌های زنی‌ است در آستانه از دست دادن تمام زندگی‌اش…

صورت فلکی

درباره کارگردان فیلم (حسین دارابی)

حسین دارابی کارگردان و تهیه‌کننده است. او تهیه‌کنندگی و کارگردانی چندین فیلم کوتاه را برعهده داشته که از میان آن‌ها می‌توان به «مادر» ، «همسایه» ، «نفرین شدگان» ، «سحری» ، «دایو» ، «مزاحم» ، «قابلمه» ، «چشم به راه» ، «قفل فرمون» ، «شام هیئت» و «جیب کت» اشاره کرد. وی در سال 1399 با ساخت نخستین فیلم بلند خود بنام «مصلحت» به سی و نهمین دوره جشنواره فیلم فجر راه یافت. «مصلحت» با نام‌های سابق «پدری» و «مصلحت نظام» به کارگردانی و نویسندگی حسین دارابی و تهیه‌کنندگی محمدرضا شفاه ساخته شد. این فیلم درباره یکی از مقامات قضایی اول انقلاب است که در پرونده‌ای ناگزیر از صدور حکم برای یکی از فرزندانش می‌شود.

صورت فلکی

پیشنهاد میشود از فیلم آزردگان هم دیدن فرمایید.

دانلود فیلم کم حجم و با لینک مستقیم

3.3 3 رای ها
امتیازدهی به مقاله
  • 20 دسامبر 2021
  • 0
  • 1,263 views
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x