دانلود فیلم من

دانلود فیلم من

100% رضایت کاربران (1رای)
سال انتشار : محصول :
با 2 کیفیت آماده دانلود میباشد.

این فیلم داستان زنی به نام آذر است که اقدام به کارهای غیرقانونی و خلاف برای دیگران و کسب درآمد از این راه می‌کند. کارگردان آن گفته که نخستین هدف من ارائهٔ تصویری

من فیلمی در سبک درام اجتماعی به کارگردانی و نویسندگی سهیل بیرقی و تهیه‌کنندگی سعید سعدی و سعید خانی محصول سال ۱۳۹۴ است فیلم من برای حضور در بخش سودای سیمرغ و همچنین نگاه نو سی و چهارمین دوره جشنواره فیلم فجر انتخاب شده است این فیلم در تاریخ ۲۷ مرداد ۱۳۹۵ در سینماهای ایران اکران شده است.

کارگردان: سهیل بیرقی

محصول کشور: ایران

زبان: فارسی

ژانر: درام

سال انتشار: 1394

خلاصه داستان فیلم من

این فیلم داستان زنی به نام آذر است که اقدام به کارهای غیرقانونی و خلاف برای دیگران و کسب درآمد از این راه می‌کند. کارگردان آن گفته که نخستین هدف من ارائهٔ تصویری از زنی غیرمعمولی بود و قرار شد انقلاب تک‌نفره‌ای از سوی او علیه قانون، آدم‌ها و ضوابط جامعهٔ پیرامونش را به تصویر بکشم و به این صورت، فیلمنامه سمت‌وسو گرفت.

من

معرفی بازیگران فیلم من

لیلا حاتمی، مانی حقیقی، امیر جدیدی، بهنوش بختیاری، علیرضا استادی، علی منصور، سعید عطائیان، احمد غفوری، داود بخشی‌خانی، داود مرتضوی، مرتضی آقا حسینی

فروش و استقبال فیلم من

فیلم من در تاریخ ۲۷ مرداد ۱۳۹۵ با تعداد بسیار پایین ۱۴ سالن سینما اکران خود را شروع کرد و با استقبال فوق‌العاده‌ای مواجه شد؛ به طوری که پس از ۱۰ روز و تنها در ۱۷ سالن تهران و ۱۰ سالن در شهرهای دیگر از مرز ۶۰۰ میلیون تومان فروش عبور کرد. این فیلم از هفته‌ی دوم به سوددهی در اکران رسید و در نهایت تا ۱۴ آبان همان سال در مجموع اکران داخلی و خارجی با سه میلیارد تومان فروش به اکران داخلی خود پایان داد.

من

پیشنهاد میشود از فیلم روز صفر و فیلم مرد بازنده هم دیدن فرمایید.

دانلود فیلم کم حجم و با لینک مستقیم

لطفاً برای دانلود فیلترشکن خود را خاموش، سپس ریفرش کنید.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
  • 9 مارس 2022
  • 0
  • 240 views
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x