دانلود سریال حیثیت

دانلود سریال حیثیت

100% رضایت کاربران (1رای)
سال انتشار : محصول :
بزودی در امی مووی

داستان سریال درگیر زندگی چند شخصیت متفاوت است که هر یک از آن‌ها با مشکلات و زخم‌های عمیق روبرو هستند. این زخم‌ها می‌توانند از تجربه‌های دردناک قدیمی، روابط ناموفق، خیانت، انزوا، افسردگی و سایر موضوعات روحی باشند.

  • کیفیت 480 , 720 , 1080 , BLURAY
  • سال های پخش 1402
  • زبان

حیثیت سریال در ژانر اجتماعی به کارگردانی سجاد پهلوان زاده محصول سال 1402 است.سریال حیثیت با بازی الناز حبیبی و مهدی حسینی نیا به زودی در همین صفحه منتشر خواهد شد مشاور کارگردان این سریال محمدحسین مهدویان میباشد.

کارگردان: سجاد پهلوان زاده

محصول کشور: ایران

ژانر: اجتماعی

سال انتشار: 1402

زبان: فارسی

مشاور کارگردان: محمدحسین مهدویان

درباره سریال حیثیت

سریال “حیثیت” یک اثر تلویزیونی که توسط محمدرضا منصوری است. این سریال در مراحل پایانی فیلمبرداری خود قرار دارد و به زودی در پلتفرم فیلیمو منتشر خواهد شد. بازیگران معروفی نیز در این سریال حضور دارند، اما نقش اصلی سریال توسط مهدی حسینی‌نیا اجرا می‌شود که با حضوری متفاوت در این سریال به تماشاگران خود روایت خواهد کرد.به طور خلاصه، سریال “حیثیت” با حضور بازیگران نام‌آشنا و تیم تولید قدرتمند، به عنوان یک اثر اجتماعی متفاوت و قابل انتظار در پلتفرم فیلیمو منتشر خواهد شد. این سریال می‌تواند با تمامیت داستان و کیفیت تولید، به تماشاگران جذابیت و نوآوری را ارائه کند.علاوه بر این، محمدحسین مهدویان نیز در سریال به عنوان طراح پروژه و مشاور کارگردان حضور دارد. او با تیم تولید همکاری می‌کند و در ارائه این اثر اجتماعی تأثیرگذار است.

سریال حیثیت

خلاصه داستان سریال

سریال “حیثیت” داستانی است که با زخم‌های عمیق انزوا و درد روحی شخصیت‌های مختلف می‌پردازد. این اثر تلویزیونی، به طرزی جالب و با صداقت، موضوعات اجتماعی و روانشناختی پیچیده‌ای را به تصویر می‌کشد.داستان سریال درگیر زندگی چند شخصیت متفاوت است که هر یک از آن‌ها با مشکلات و زخم‌های عمیق روبرو هستند. این زخم‌ها می‌توانند از تجربه‌های دردناک قدیمی، روابط ناموفق، خیانت، انزوا، افسردگی و سایر موضوعات روحی باشند. شخصیت‌های سریال در تلاشند تا با این زخم‌ها مقابله کنند و در جستجوی خلاصی و آرامش باشند.در طول داستان، تمرکز بر روی تحول و رشد شخصیت‌ها قرار می‌گیرد. آنها باید با چالش‌ها و موانع روبرو و به تدریج به درک عمیق‌تری از خود و دیگران برسند. این ممکن است با تلاش برای بهبود روابط، درک احساسات خود و دیگران، و پذیرش زخم‌ها همراه باشد.سریال “حیثیت” با استفاده از داستان‌های شخصی، به تماشاگران فرصت می‌دهد تا به عمق احساسات و روانشناختی شخصیت‌ها نفوذ کنند و با آنها ارتباط برقرار کنند. این سریال احساسات مختلفی را از جمله درد، امید، عشق، خشم و روحانیت را به تصویر می‌کشد.

بازیگران سریال

تاکنون الناز حبیبی،مهدی حسینی نیا،ستاره پسیانی،بهاره افشاری و نادر فلاح به عنوان بازیگران این سریال هستند باید دید بقیه بازیگران این سریال چه کسانی خواهند بود ادامه اخبار سریال در همین صفحه اعلام خواهد شد.پیشنهاد میشود از سریال ازازیل هم دیدن فرمایید.این سریال به عنوان یک اثر متفاوت از کارگردان محبوب مهدی حسینی نیا پس از موفقیت و استقبال زیاد از سریال پرطرفدار “سقوط” به تماشاگران ارائه می‌شود. در این سریال، با موضوعات اجتماعی مختلفی روبرو خواهیم شد که به طرز واقع‌گرایانه‌ای به تصویر می‌شوند.

حیثیت

زمان انتشار سریال

این سریال به زودی در همین صفحه منتشر خواهد شد منتظر این سریال جذاب و دیدنی باشید.

دانلود سریال حیثیت با لینک مستقیم

پخش آنلاین تریلر سریال

  • 7 ژوئن 2023
  • 0
  • 885 views