دانلود فصل سوم سریال پدرخوانده

دانلود فصل سوم سریال پدرخوانده

100% رضایت کاربران (1رای)
سال انتشار : محصول :
قسمت اول با 4 کیفیت آماده دانلود میباشد.

اخبار جدید در مورد گیم‌شوی محبوب "جک گنجشکه" نشان می‌دهد که شخصیت "شرلوک هولمز" به جای جک گنجشکه در این مجموعه جذاب حضور خواهد داشت.

  • کیفیت 480 , 720 , 1080 , BLURAY
  • شبکه نمایش خانگی
  • سال های پخش 1402
  • زبان

پدرخوانده 3 یا فصل سوم پدرخوانده به کارگردانی سعید ابوطالب منتشر شد.فصل سوم پدرخوانده با حضور شخصیت شرلوک هولمز، که به طور معمول با داستان‌های جنایی و معمایی ارتباط دارد، به گونه‌ای ارتقاء می‌یابد که به نظر می‌رسد این تغییر شخصیت، زمینه‌ای برای معماها و تحقیقات پیچیده‌تر ایجاد کند. همچنین، این تغییر می‌تواند باعث تغییر در دینامیک و جریان داستانی برنامه شود و تجربه تماشاگران را تازه و متفاوت کند.

محصول کشور: ایران

زبان: فارسی

سال انتشار: 1402

درباره فصل سوم پدرخوانده

فصل سوم از “رئالیتی شوی مافیایی پدرخوانده” به عنوان یکی از مسابقات حرفه‌ای و جذاب نمایش خانگی، با ویژگی‌های جدید و مهم در این فصل جذابیت خود را افزایش داده است. از جمله تغییرات مهم این فصل، نقش جدید شرلوک هولمز است که به عنوان یکی از شخصیت‌های اصلی و حیاتی در برنامه حضور خواهد داشت.

حضور شخصیت شرلوک هولمز، که به طور معمول با داستان‌های جنایی و معمایی ارتباط دارد، به گونه‌ای ارتقاء می‌یابد که به نظر می‌رسد این تغییر شخصیت، زمینه‌ای برای معماها و تحقیقات پیچیده‌تر ایجاد کند. همچنین، این تغییر می‌تواند باعث تغییر در دینامیک و جریان داستانی برنامه شود و تجربه تماشاگران را تازه و متفاوت کند.

خلاصه داستان و سناریو شرلوک هولمز

اخبار جدید در مورد گیم‌شوی محبوب “جک گنجشکه” نشان می‌دهد که شخصیت “شرلوک هولمز” به جای جک گنجشکه در این مجموعه جذاب حضور خواهد داشت. این تغییر در شخصیت اصلی گیم‌شو نقلی است که می‌تواند تجربه تماشاگران را بازتعریف کند.شرلوک هولمز، کاراکتر مشهور ادبیات که توسط آرتور کانن دویل خلق شده است، به عنوان یک دتکتیو با ذهنیت تحلیلی قوی و استفاده از منطق و علم در حل پازل‌های پیچیده شناخته شده است. حضور این شخصیت در گیم‌شو، احتمالاً تازگی و تنوع جذابی را به داستان اضافه خواهد کرد.

فصل سوم سریال پدرخوانده

پیشنهاد میشود از دانلود سریال پدرخوانده هم دیدن فرمایید.

تمامی بازیگران پدرخوانده 3

مجید واشقانی، امیرحسین رستمی، امیرمهدی ژوله، محمد نادری، میثم درویشان پور، حسین رفیعی، آشا محرابی، الیکا عبدالرزاقی، فقیه سلطانی، کمند امیرسلیمانی، امیر کاظمی، سیاوش مفیدی، سینا رازانی، نیما شاهرخ شاهی، ساغر قناعت، علی صالحی، سید جواد هاشمی، هدیه بازوند، شکیب شجره، حوریه مقدم، پیام احمدی نیا، مهدی دانایی، رضا داودنژاد، سعید ترابی، مهران میرزایی، زهرا بهروزمنش، مرتضی عقلمند، مهدی مدرس و…. از بازیکنان این فصل از پدرخوانده هستند.

دانلود فصل سوم سریال پدرخوانده با لینک مستقیم

این سریال به صورت هفتگی منتشر می شود.

*

 قسمت اول فصل 3 – 1080p HQ

قسمت اول فصل 3 – 1080p

قسمت اول فصل 3 – 720p

قسمت اول فصل 3 – 480p

*

لطفاً برای دانلود فیلترشکن خود را خاموش، سپس ریفرش کنید.

  • 25 آوریل 2024
  • 0
  • 368 views