دانلود قسمت هفتم سریال پوست شیر

دانلود قسمت هفتم سریال پوست شیر

89% رضایت کاربران (19رای)
محصول :
قسمت هفتم اضافه شد

اون جایی که برسم بهشون کَفِش پُرِ خونه. یا خون من یا خون اونا» درخشش هادی حجازی فر در این سریال «مطمئن باش یه جوری گم و گور میشم که اگر بخوای هم نتونی پیدام کنی»

  • کیفیت 480 , 720 , 1080 , BLURAY
  • شبکه نمایش خانگی
  • سال های پخش 1401
  • زبان

قسمت هفتم پوست شیر در ژانر جنایی، درام و اجتماعی به کارگردانی جمشید محمودی است که از مهرماه 1401 به نمایش درآمد. پوست شیر هر چهارشنبه از پلتفرم منتشر می‌شود. این سریال ترکیب بازیگرانش باعث شهرت سریال نمایش خانگی پوست شیر در میان مردم شده است.

کارگردان: جمشید محمودی

محصول کشور: ایران

زبان: فارسی

ژانر: اجتماعی،جنایی،درام

سال انتشار: 1401

توضیحات سریال پوست شیر

بهتر است بدانید که اگر به ژانر سریال های اجتماعی، خانوادگی و درام علاقه دارید، سریال پوست شیر می تواند گزینه مناسبی برای شما باشد. سریال پوست شیر توسط کارگردان مطرحی به نام جمشید محمودی که کارنامه درخشانی در حوزه فیلم سازی دارد ساخته شده است.

سریال پوست شیر

خلاصه داستان قسمت هفتم سریال پوست شیر

اون جایی که برسم بهشون کَفِش پُرِ خونه. یا خون من یا خون اونا» درخشش هادی حجازی فر در این سریال «مطمئن باش یه جوری گم و گور میشم که اگر بخوای هم نتونی پیدام کنی» پوست شیر” داستان افرادی است که روزگار آن‌ها را شیر نشان می‌دهد اما واقعیت امر این است که آن‌ها موش هستند و در بزنگاه‌های اصلی زندگی و در موقعیت‌های متفاوت در زمانی که باید دست به عمل بزنند، دست روی دست گذاشته و هیچ اقدام موثری انجام نمی‌دهند.

سریال پوست شیر

معرفی بازیگران سریال

شهاب ‌حسینی ، پردیس ‌احمدیه ، هادی ‌حجازی‌فر ، پانته ‌آ ‌بهرام ، بابک ‌کریمی ، آناهیتا ‌افشار ، بانیپال ‌شومون ، مهرداد ‌صدیقیان ، نیلوفر کوخانی، علیرضا ‌کمالی ، علیرضا ‌اوسیوند ، احسان امانی، بهزاد خلج، ژیلا شاهی، سعید ‌دشتی ، کامران ‌تفتی ، فرید ‌سجادی ‌حسینی ، رویا ‌جاویدنیا ، علیرضا ‌استادی ، میثم مجاوری، بهرام ‌ابراهیمی ، محمد رضا سروستانی، سید جمشید حسینی، داریوش اشرفی، سینا قاسمی، حاتم مشمولی، اسماعیل ‌خزایی ، پیمان مقدمی، مسیح ‌کاظمی ، کیوان ‌ساکت ‌اف ، لطف اله سیفی، فاطمه ‌شکری ، آیت توحید، سارا پوردلجو، رضا بای، مرتضی خانجانی، درسا شیرازی، افسانه تهرانچی، حسین ‌اشتهاردی ، هلن نقی لو، شادی ‌شاه ‌علی

نقد و بررسی سریال پوست شیر

نکات مثبت سریال

موسیقی سریال قابل ستایش است با ذکر این نکته که از فیلم «اینتراستلار» الهام گرفته است! در مقایسه با دیگر سریال جنایی این روزهای شبکه خانگی یعنی «خون سرد» (که از سریال «دکستر» کپی برداری شده)، «پوست شیر» شخصیت های باورپذیر تری دارد. بازی خوب شهاب حسینی یکی از نکات مثبت سریال است.

سریال پوست شیر

نکات منفی سریال

روند سریال برای یک اثر جنایی کُند است. در اغلب سریال های جنایی پازل های جنایت به سرعت در کنار یکدیگر قرار می گیرند تا تمرکز مخاطب حفظ شود اما در «پوست شیر» این رویکرد جایش را به گریه و شیون سپرده است. بخش زیادی از مدت زمان سریال به سکانس هایی اختصاص پیدا کرده که در آن شخصیت ها گریه و ناله می کنند. تاکید سریال بر استفاده از دوربین روی دست در برخی از سکانس ها کار را خراب کرده است. دوربین سریال حتی زمانی که تنشی در صحنه وجودن دارد بی جهت دوربین را تکان می دهد!

پیشنهاد میشود از دانلود سریال پوست شیر هم دیدن فرمایید.

دانلود سریال کم حجم و با لینک مستقیم

دانلود قسمت هفتم با کیفیت bluray

دانلود قسمت هفتم با کیفیت 1080p HQ

دانلود قسمت هفتم با کیفیت 1080p

دانلود قسمت هفتم با کیفیت 720p

دانلود قسمت هفتم با کیفیت 480p

  • 9 نوامبر 2022
  • 0
  • 3,576 views
  • سریال های مشابه
  • برچسب ها
  • دیدگاه ها0

افزودن دیدگاه

هیج دیدگاهی ثبت نشده ;(