دانلود قسمت 25 سریال جیران

دانلود قسمت 25 سریال جیران

50% رضایت کاربران (2رای)
محصول :
قسمت 25 اضافه شد

سریال جیران داستانی از زندگی امیرکبیر و ناصرالدین شاه و آشنایی او با جیران را به تصویر کشیده است این سریال در حدود شش سال از زندگی ناصرالدین شاه را نقل می کند

  • کیفیت 480 , 720 , 1080 , BLURAY
  • شبکه نمایش خانگی
  • سال های پخش 1401
  • زبان

دانلود قسمت 25 سریال جیران یک مجموعهٔ تلویزیونی ایرانی در ژانر عاشقانه تاریخی به کارگردانی حسن فتحی، نویسندگی احسان جوانمرد و فتحی و تهیه‌کنندگی اسماعیل عفیفه است. تاکنون ۲۳ قسمت از فصل نخست این سریال پخش شده است.

کارگردان: حسن فتحی

تهیه کننده: اسماعیل عفیفه

نویسنده: احسان جوانمرد

محصول کشور: ایران

زبان: فارسی

ژانر: تاریخی،عاشقانه

سال انتشار: 1401

خلاصه داستان قسمت 25 سریال جیران

سریال جیران داستانی از زندگی امیرکبیر و ناصرالدین شاه و آشنایی او با جیران را به تصویر کشیده است این سریال در حدود شش سال از زندگی ناصرالدین شاه را نقل می کند و در خلاصه داستان این سریال که به صورت عاشقانه و تاریخی نوشته شده آمده است «زنهار که طراز و طریقت گم شده و مجاز و حقیقت به هم آمیخته. سهم رعیت کابوس است و سهم سلطان تخت طاووس. کجاست تدبیر کریم‌خان که تاج شاهی پس بگیرد از ما ندانم‌کارها؟ کجاست شمشیر نادر که انتقام بکشد از ما خراب‌کارها؟ مملکت آشفته است و امیرکبیر در گور خفته است. هر نامی آبستن ننگ است و هر صلحی آبستن جنگ. آدمیزاد قبله عالم هم که باشد پناه می‌خواهد. قلعه‌ای می‌خواهد که جان‌پناهش باشد. برای اولاد آدم هیچ قلعه‌ای محکم‌تر از عشق نیست. بدهید همه‌جا جار بزنند که: ایهالناس! دیروز در حوالی تجریش پادشاه شما عاشق شد…»

قسمت 25 سریال جیران

معرفی بازیگران سریال

مهدی پاکدل در نقش سلمان مهدی کوشکی در نقش الیاس امیرحسین فتحی در نقش سیاوش گلاره عباسی رؤیا تیموریان هومن برق‌نورد در نقش شازده بصیر سمیرا حسن‌پور در نقش گلین خاتون ستاره پسیانی در نقش نقره مرتضی اسماعیل‌کاشی در نقش خواجه روشن کتانه افشاری‌نژاد در نقش خدیجه چهریقی سیاوش چراغی‌پور غلامرضا نیکخواه نهال دشتی در نقش ستاره خانم الهام نامی در نقش شکوه السلطنه

زمان پخش این قسمت سریال

نظریه هر دو هیات‌ کارشناسان رسمی سه نفره و پنج نفره بر حقانیت جیران تأکید کرده و با قاطعیت، آرا به نفع «جیران» صادر شده است. مخاطبان سریال حسن فتحی می ‌توانند پس از 56 روز توقیف، قسمت 25 سریال جیران را جمعه‌ 25 شهریور به صورت اختصاصی از فیلیمو تماشا کنند.

قسمت 25 سریال جیران

پیشنهاد میشود از

لطفاً برای دانلود فیلترشکن خود را خاموش، سپس ریفرش کنید.

هم دیدن فرمایید.

دانلود سریال کم حجم و با لینک مستقیم

دانلود قسمت بیست و پنجم با کیفیت 1080p HQ

دانلود قسمت بیست و پنجم با کیفیت 1080p

دانلود قسمت بیست و پنجم با کیفیت 720p

دانلود قسمت بیست و پنجم با کیفیت 480p

  • 16 سپتامبر 2022
  • 0
  • 947 views