دانلود فیلم برف آخر

دانلود فیلم برف آخر

71% رضایت کاربران (17رای)
سال انتشار : محصول :
بزودی در امی مووی

یوسف به آتش می زندتا جان گاوها رانجات دهد که بدنش دچارسوختگی می شود. یوسف که حمله گرگ‌ها را دلیل مشکلات‌ می‌داند و گرگ‌ها را شکار می‌کند و…

برف آخر فیلمی به کارگردانی امیرحسین عسگری نویسندگی امیرحسین عسگری میرمحمد عبدی و سید حسن حسینی و تهیه‌کنندگی حسن مصطفوی محصول سال 1399 است برف آخر با بازی امین حیایی و لادن مستوفی و مجید صالحی در حال فیلمبرداری میباشد.

کارگردان: امیرحسین عسگری

تهیه کننده: حسین مصطوفی

محصول کشور: ایران

زبان: فارسی

ژانر: اجتماعی،خانوادگی

سال انتشار: 1401

توضیحات فیلم برف آخر

این فیلم که برای حضور در جشنواه فیلم فجر ثبت نام کرده بود به‌عنوان ۲۲ فیلم نهایی چهلمین دوره جشنواره فیلم فجر انتخاب شد داستان این فیلم درباره زندگی یک دامپزشک در شمال کشور ایران است احسان علیخانی یکی از سرمایه‌گذاران این فیلم سینمایی است.

برف آخر

 

خلاصه داستان فیلم برف آخر

یوسف به آتش می زندتا جان گاوها رانجات دهد که بدنش دچارسوختگی می شود. یوسف که حمله گرگ‌ها را دلیل مشکلات‌ می‌داند و گرگ‌ها را شکار می‌کند و…

معرفی بازیگران فیلم

امین حیایی، لادن مستوفی، مجید صالحی، نوشین مسعودیان، صادق ملک، امیر مشهدی عباس، امیرعباس رودگر صفاری و مهدی مهربان در این فیلم سینمایی نقش‌آفرینی داشته‌اند.

 

نقد و بررسی فیلم برف آخر

کندی ضرباهنگ فیلم بر اساس درونمایه قصه طرح‌ریزی شده و در همین کندی و سکوت‌هاست که معنای دیگری از بودن و زندگی متبلور می‌شود. «برف آخر» کارگردانی ساده اما پیچیده و بی‌ادعایی دارد و توانسته با تکیه بر داستان کوتاه «جلال آباد» اثر محمد صالح‌علا، از معجزه تصویر به درستی بهره بگیرد. بازی امین حیایی را کمتر در سکوت دیده بودم؛ چهره‌ای تکیده، غمبار، زخم‌خورده، نگاه نافذ و چین و چروک تنهایی و دنبال همراهی که با او در پلی‌استیشن فوتبال بازی کند یا بنشینند و فیلم ببینند. تسلط امین حیایی برای انتقال این حس‌ها در سکوت قابل تقدیر است و چقدر آگاهانه از زبان بدنش استفاده کرده است. از سویی دیگر در مقابل سکوت، گاه باید در مهم‌ترین و درست‌ترین زمان حرف هم زد که اگر اینگونه نباشد، حیات عاطفی و ارتباطی هم به نیستی و فنا می‌رسد. گاه حتی دیر بیان کردن یا نگفتن حقیقت، آهنگ سکوت نبودن را به زجرآورترین شکل ممکن برایت می‌نوازد، چه برای «ایمان» که قضیه فرار «خورشید» را زودتر بر زبان نیاورد و چه برای «یوسف» که به موقع از خودش و زندگی‌اش برای «رعنا» نگفت و نگفتن حقیقت در اصل همان دروغ گفتن است؛ منتهی تلخ‌تر و‌ مهلک‌تر.

برف آخر

 

سایر عوامل فیلم

کارگردان: امیرحسین عسگری

نویسندگان: امیرحسین عسگری، امیرمحمد عبدی، سید حسن حسینی

مدیرفیلم برداری :آرمان فیاض

تدوین: اسماعیل علیزاده

صدابردار : امیر حاتمی

طراح گریم : امید گلزاده

طراحی و ترکیب صدا: علیرضا علویان

طراح صحنه و لباس : علی نصیری نیا

طراح جلوه های بصری : کامیار شفیعی پور

برف آخر

پیشنهاد میشود از دیگر فیلم های جشنواره فجر مثل مرد بازنده و بی رویا هم دیدن فرمایید.

دانلود فیلم کم حجم و با لینک مستقیم

4 22 رای ها
امتیازدهی به مقاله
  • 11 فوریه 2022
  • 0
  • 2,667 views
  • فیلم های مشابه
  • عوامل و بازیگران
  • برچسب ها
  • دیدگاه ها0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x