دانلود فیلم شادروان

دانلود فیلم شادروان

82% رضایت کاربران (755رای)
سال انتشار : محصول :
با 4 کیفیت آماده دانلود میباشد.

فیلم شادروان داستانی اجتماعی و درام دارد. داستان در رابطه با خانواده ای است. در این خانواده اتفاقاتی می افتد. خانواده ای که در اطراف شهر زندگی می کند…

شادروان فیلمی به کارگردانی و نویسندگی حسین نمازی تهیه کنندگی عباس نادران محصول سال ۱۴۰۰ است. فیلم شادروان دومین اثر حسین نمازی در مقام کارگردان است.

کارگردان: حسین نمازی

تهیه کننده: عباس نادریان

محصول کشور: ایران

زبان: فارسی

ژانر: خانوادگی

سال انتشار: 1401

توضیحات فیلم شادروان

فیلم سینمایی شادروان (Shadravan) نام فیلمی درام – اجتماعی می باشد که در سال 1400 تولید گردیده است. همچنین شادروان که روایتی است شیرین از یک ملودرام اجتماعی که در بستر خانواده ای حاشیه نشین تعریف می شود ، دومین فیلم بلند حسین نمازی پس از فیلم آپاندیس است که موفق به دریافت جوایزی از جمله جایزه بهترین فیلمنامه جشنواره مونترال کانادا و جایزه ویژه هیئت داوران جشنواره آسیاپاسیفیک شده بود.

شادروان

خلاصه داستان فیلم شادروان

فیلم شادروان داستانی اجتماعی و درام دارد. داستان در رابطه با خانواده ای است. در این خانواده اتفاقاتی می افتد. خانواده ای که در اطراف شهر زندگی می کند…

معرفی بازیگران فیلم

سینا مهراد، گلاره عباسی، نازنین بیاتی، بهرنگ علوی ، رویا تیموریان در این فیلم پربازیگر، چهره های تئاتری چون ایمان برات‌پور، محسن مهری، سجاد رضایی، حافظ نبی‌زاده، بهناز نادری، اعظم کبودیان، فرناز صالحتاش، الهه افشاری، بابک جعفریه، مریم افشار و محمدموسی اکبری نیز نقش‌آفرینی می‌کنند.

شادروان

نقد و بررسی فیلم شادروان

فیلم شادروان فیلمی معمولی است، هیچ توصیفی بهتر از این عبارت نمی‌توان برای شادروان پیدا کرد چرا که فیلم نه یک شاهکار بی‌بدیل است و نه یک اثر ماندگار و البته نه یک اثر سخیف و به درد نخور. گرچه ترازوی اشکالات فیلم سنگین‌تر است و نکات مثبت آن اندک، اما در کل می‌توان آن را با یک نمره ناپلئونی به رتبه قبولی رساند.در یک خانواده‌ی فقیر و حاشیه‌نشین، پدر خانواده بر اثر خوردن شیرینی خامه‌ای ۶۳ روز به کما می‌رود و بعد از آن می‌میرد. فرزندانش برای اینکه بتوانند جنازه‌ی پدر را از سردخانه بیرون بیاورند، نیاز به پول دارند؛ حال هم حساب بانکی پدر مرده‌شان از سمت بانک مسدود شده اشت و هم اینکه همه‌ی طائفه‌شان از فیروزکوه برای خاکسپاری مراسم بی‌مرده به خانه آن‌ها سرازیر شده‌اند.

شادروان

بیوگرافی سینا مهراد بازیگر فیلم شادروان

او فرزند سعید سهیلی و برادر ساعد سهیلی است، سینا سالهاست که نام فامیلی مهراد را برای خود برگزیده و با این نام در عرصه سینما و تلویزیون فعالیت می‌کند. او پیش از این در کنار پدرش در چند پروژه به عنوان دستیار حضور داشته‌است و اولین تجربه بازیگری و حضورش در تلویزیون نیز با سریال سایه‌بان به کارگردانی برادران محمودی اتفاق افتاد و با این مجموعه بازیگری را آغاز کرد.

شادروان

پیشنهاد میشود از فیلم جذاب و دیدنی مرد بازنده و صورت فلکی هم دیدن فرمایید.

دانلود فیلم کم حجم و با لینک مستقیم

دانلود فیلم با کیفیت ۱۰۸۰p HQ

دانلود فیلم با کیفیت ۱۰۸۰p

دانلود فیلم با کیفیت ۷۲۰p

دانلود فیلم با کیفیت ۴۸۰p

3.3 232 رای ها
امتیازدهی به مقاله
  • 28 جولای 2022
  • 1
  • 90,656 views
  • فیلم های مشابه
  • عوامل و بازیگران
  • برچسب ها
  • دیدگاه ها1
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
bahar mardani

بده

1
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x