دانلود فیلم شهرک

دانلود فیلم شهرک

71% رضایت کاربران (17رای)
سال انتشار : محصول :
تیزر و زمان انتشار فیلم اضافه شد

فیلم شهرک، درباره جوانی علاقمند به بازیگری به نام نوید فلاحتی (با بازی ساعد سهیلی) است که در تست بازیگری یک فیلم سینمایی بزرگ قبول می‌شود و برای پیوستن

شهرک به کارگردانی علی حضرتی در سال 1400 ساخته شده است فیلم شهرک محصول کشور ایران به تهیه کنندگی علی حضرتی و در ژانر اجتماعی،خانوادگی می‌ باشد در این فیلم ساعد سهیلی،مهتاب ثروتی،کاظم سیاحی،شاهرخ فروتنیان،رویا جاویدنیا به هنرمندی پرداخته‌ اند.

پخش آنلاین تریلر فیلم

کارگردان: علی حضرتی

تهیه کننده: علی حضرتی

محصول کشور: ایران

زبان: فارسی

ژانر: اجتماعی،خانوادگی

سال انتشار: 1401

توضیحات فیلم شهرک

فیلم “شهرک” به کارگردانی و نویسندگی علی حضرتی یک اثر سینمایی با موضوع اجتماعی است که به توجه به گردشهای اجتماعی و روانی انسان‌ها پرداخته و تأثیرات یک محیط ایزوله را بر آن‌ها نشان می‌دهد. این فیلم با بازیگران معروفی همچون ساعد سهیلی، کاظم سیاحی، مهتاب ثروتی، همایون ارشادی، رویا جاویدنیا، شاهرخ فروتنیان، مرتضی ضرابی و ساقی حاجی‌پور به ایفای نقش پرداخته است. عوامل تولید این فیلم نیز از جمله تهیه‌کننده، مدیر فیلمبرداری، تدوین، مدیر تولید و سایر اعضای تیم تولید به شکل زیر هستند.

شهرک

خلاصه داستان فیلم شهرک

فیلم شهرک، درباره جوانی علاقمند به بازیگری به نام نوید فلاحتی (با بازی ساعد سهیلی) است که در تست بازیگری یک فیلم سینمایی بزرگ قبول می‌شود و برای پیوستن به این پروژه و رسیدن به آرزوی خود یعنی بازیگر شدن، باید شرایط ویژه و تمرین‌های روحی و روانی گروه بازیگران در شهرکی ایزوله شده را بپذیرد و…

معرفی بازیگران فیلم

ساعد سهیلی، کاظم سیاحی، مهتاب ثروتی، همایون ارشادی، رویا جاوید نیا، شاهرخ فروتنیان، مرتضی ضرابی و ساقی حاجی پور در این فیلم حضور دارند.

نقد و بررسی فیلم شهرک

نقش بازی کردن تمام چیزی‌ست که مضمون فیلم حول و حوش آن می‌چرخد. از همان سکانس ابتدایی که بازیگران برای تست جلوی دوربین نشسته‌اند و بازی می‌کنند تا کمی جلوتر که نوید (ساعد سهیلی) و هما (ساقی حاجرپور) در کافه با بازی به جای زن و شوهری که در حال مشاجره هستند سعی می‌کنند خوش بگذرانند. تمام فیلم شهرک همین است. یک نقش بازی کردن دائمی. تمام مشکل نیز از همینجا شروع می‌شود. شهرک غیر از این دیگر چیزی برای ارائه ندارد. یک ایده دو خطی قدرتمند که نمی‌دانم ارژینال هست یا نه اما بر فرض اصیل بودن، تمام نمره‌ی این فیلم تحفه‌ی همین ایده‌ی دو خطی باد. یک مقدمه‌ی طولانی بدون کنش دراماتیک و درگیر بازنمایی قصه اصلی شدن، و در حد همان کافه رفتن دو نفره نوید و هماست.

شهرک

سایر عوامل فیلم شهرک

نویسنده و کارگردان : علی حضرتی

تهیه کننده : علی سرتیپی

مدیر فیلمبرداری : علی‌رضا برازنده

تدوین : ژیلا ایپکچی

پیشنهاد میشود از فیلم های دیگر جشنواره فجر همچون نگهبان شب و مرد بازنده هم دیدن فرمایید.

فیلم شهرک

دانلود فیلم شهرک کم حجم و با لینک مستقیم

این فیلم هم اکنون در حال اکران سینما میباشد و لینک های دانلود به زودی اضافه خواهد شد.

2.8 23 رای ها
امتیازدهی به مقاله
  • 28 سپتامبر 2023
  • 0
  • 3,015 views
  • فیلم های مشابه
  • عوامل و بازیگران
  • برچسب ها
  • دیدگاه ها0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x