دانلود فیلم نگهبان شب

دانلود فیلم نگهبان شب

68% رضایت کاربران (38رای)
سال انتشار : محصول :
زمان انتشار اضافه شد

داستان فیلم در یک روستای کوچک واقع در منطقه‌ای دور افتاده، یک پیرمرد و یک جوان به نام دختر عمویشان تلاش می‌کنند تا مشکلات و سختی‌های زندگی را پشت سر بگذارند. پیرمرد سؤالی در مورد عدم ازدواج جوان از دختر عمویش مطرح می‌کند.

نگهبان شب به کارگردانی رضا میرکریمی در سال 1400 میباشد. فیلم نگهبان شب محصول کشور ایران به تهیه کنندگی رضا میرکریمی و در ژانر اجتماعی ، خانوادگی می‌ باشد در این فیلم نوید محمد زاده و محسن کیایی به هنرمندی پرداخته‌ اند.

پخش آنلاین تریلر فیلم

کارگردان: رضا میرکریمی

تهیه کننده: رضا میرکریمی

محصول کشور: ایران

زبان: فارسی

ژانر: اجتماعی،خانوادگی

سال انتشار: 1401

توضیحات فیلم نگهبان شب

فیلم جدید ایرانی به کارگردانی و تهیه کنندگی رضا میرکریمی محصول سال 1400 کشور ایران است، که در درامی اجتماعی حرکت میکند. فیلم ‌نامه فیلم سینمایی نگهبان شب به قلم مشترک محمد داوودی و سید رضا میرکریمی جان گرفته است.“نگهبان شب” به عنوان یک درام معاصر، با روایتی قوی و شخصیت‌های همواره مورد توجه، برای مخاطبانی که به دنبال یک تجربه سینمایی عمیق و پرمغز هستند، پیشنهاد می‌شود. این فیلم قادر است تأثیر بسزایی روی تماشاگران بگذارد و بحث و گفتگوهای فراوانی را درباره موضوعاتی مانند هویت، خانواده، و فشارهای اجتماعی به وجود آورد.

خلاصه داستان فیلم

داستان فیلم در یک روستای کوچک واقع در منطقه‌ای دور افتاده، یک پیرمرد و یک جوان به نام دختر عمویشان تلاش می‌کنند تا مشکلات و سختی‌های زندگی را پشت سر بگذارند. پیرمرد سؤالی در مورد عدم ازدواج جوان از دختر عمویش مطرح می‌کند و او جواب می‌دهد که به خاطر توصیه خانواده، آب نگرفته است و سهمش از زمین پدری در اسم خانواده است. اما پیرمرد سرخورده می‌شود و می‌گوید که آب ندارد و نباید برای توصیه خانواده خودش را قربانی کند.

معرفی بازیگران فیلم نگهبان شب

زهرا اسلامی، صفورا خوش طینت، علی اکبر اصانلو، علی غابشی، فهیمه هرمزی، کیومرث پوراحمد، لاله مرزبان، محسن کیایی، محمدصادق ملک، مهراد اکبرآبادی، نوید بانی، ویشکا آسایش و …

نگهبان شب

نقد و بررسی فیلم نگهبان شب

نگهبان شب داستان خطی دارد که از همان ابتدا تا پایان‌بندی، با ریتم و سرعت مناسبی پیش می‌رود. بر خلاف دیگر فیلم‌های میرکریمی که روایت را یک گره و نقطه پیش می‌برد و تا انتها مخاطب را در انتظار گره گشایی می‌گذارد، فیلم نگهبان شب، نه با گره یا یک ماجرای خاص، بلکه با سکانس‌های تزئینی و هدفمند که مستقیم دل مخاطب را هدف گرفته پیش می‌رود. نمی‌توان برای نگهبان شب ساختاری تعیین کرد؛ فیلم به قوانین عمل نمی‌کند و مانند شخصیت اصلی، احساسی رفتار می‌کند و از منطق در ساختار استفاده نمی‌کند. این موضوع چیز بدی نیست؛ این ویژگی خوب فیلم است که بدون پیروی از ساختار خاصی مخاطب را درگیر روایت مستقیم و خطی‌اش می‌کند.

نگهبان شب

سایر عوامل فیلم

تهیه کننده : رضا میرکریمی

نویسندگان : رضا میرکریمی و محمد داوودی

صدابردار : سعید بجنوردی

تدوین : رضا میرکریمی

طراح صحنه : سعید حسنلو

طراحی و ترکیب صدا : امیرحسین قاسمی

نگهبان شب

پیشنهاد میشود از فیلم های دیگر جشنواره همچون فیلم شادروان و فیلم مرد بازنده هم دیدن فرمایید.

دانلود فیلم نگهبان شب کم حجم و با لینک مستقیم

این فیلم هم اکنون در حال اکران سینما میباشد و لینک های دانلود به زودی اضافه خواهد شد.

3.4 30 رای ها
امتیازدهی به مقاله
  • 28 سپتامبر 2023
  • 1
  • 6,920 views
  • فیلم های مشابه
  • عوامل و بازیگران
  • برچسب ها
  • دیدگاه ها1
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
همایون باجول

لینک دانلود موجود نیست

1
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x